Domů » Články »
Analytická firma Canalys zveřejňuje novou statistku za 3. čtvrtletí tohoto roku zaměřenou na podíl nositelných zařízení v rámci vybraných regionů nebo jednotlivých výrobců. Zatímco v poslední analýze od společnosti IDC jednoznačně vévodila bezdrátová sluchátka AirPods od kalifornského Applu, tak dnešní tisková zpráva se bude točit kolem čínské firmy Xiaomi a jejich chytrých hodinek s fitness náramky.
Nárůst v každém koutu světa
První místo v žebříčku patří Xiaomi s meziročním růstem o 74,4 %, což jim zajistilo slušný 27 % podíl odpovídající 12,2 milionům zařízení. Hned za něj se postavil Apple s 15% podílem a v 60 % případů se jednalo o nejnovější 5. generaci hodinek Watch. Největším skokanem je společnost Huawei na třetí pozici s 13% podílem (5,9 milionů zařízení), která jenom v Číně zaznamenala rekordní 243% meziroční nárůst.
Na čtvrtém místě se umístil Fitbit, kterému patří 8 % trhu bez výrazného růstu. V podstatě platí totéž o Samsungu a ten s 6% podílem zaujal poslední pátou pozici. Co se týče jednotlivých regionů, tak v Americe čím dál více stoupá poptávka po hodinkách Apple Watch. V Číně sice stále vede Xiaomi, ale Huawei se k němu již blíží mílovými kroky. Nakonec zákazníci z Evropy stále více přichází na chuť značce Xiaomi.
Zdroj: gsmarena.com
Domů » Články »
Oppo se pouští do vývoje vlastního procesoru
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Komentáře