Domů » Články »
Možná si ještě pamatuje snahu, aby lidi nenatáčeli videa vertikálně. Dokonce se k tomu vytvořila zkratka VVS (Vertical Video Syndrome). Google se snažil i ve své aplikaci pro focení a natáčení informovat, aby videa byla pořizována horizontálně. Bohužel to nepomohlo a uživatelé udali směr. Následně Google vzdal veškerý boj a Youtube se dokonce začal přizpůsobovat. Nyní dokonce vybízí inzerenty k použití vertikální reklamy.
Vertikální reklamy
Google se nepochlubil čísly ohledně používání aplikace Youtube. Nevíme tedy, kolik procent uživatelů sleduje videa vertikálně a kolik horizontálně. Zřejmě se nejedná o zanedbatelné číslo, když jsme se dočkali uvedení nového video formátu pro inzerenty.
Youtube je vybízí k nasazení vertikálních reklamních videí, přičemž doporučuje, aby se nahrála verze i pro horizontální sledování. Tím v podstatě potvrzuje všem inzerentům, že se jedná o zajímavou volbu, jak nalákat uživatele.
Ve svém oficiálním prohlášení dokonce zmiňuje značku Volvo, která použila nový formát vertikálních reklam. K tomu připojuje, že se celá kampaň projevila na povědomí o novém modelu SUV. Došlo k 33% navýšení. Dokonce o 12 % více uživatelů zvažuje nákup reprezentovaného modelu. Jedná se o celkem zajímavá čísla, která asi přesvědčí inzerenty. V dohledné době se tedy budete moci setkat s reklamou, která využije více plochy displeje při vertikálním sledování videí.
Zdroj: engadget.com
Domů » Články »
Nové iPhony jsou možná důležitější než kdykoliv před tím
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře