Youtube zobrazí více reklam „těžkým“ posluchačům hudby

Youtube zobrazí více reklam „těžkým“ posluchačům hudby
2018-03-22T06:44:12+02:00
• 22. 3. 2018

V prosinci minulého roku jsme se dozvěděli, že Lyor Cohen má stát za novou službou v rámci Youtubu. Dle dostupných informací máme očekávat novinku zaměřenou na posluchače hudby, přičemž za měsíční poplatek bude odstraněna reklama a navíc budou zpřístupněny některé bonusové funkce.

Zatím se toho sice moc neví, ale mělo by se jednat o náhradu za Youtube Red či Youtube Music (Key). Novinka by měla vše sjednotit a nastolit nová pravidla. Nyní se Lyor Cohen nechal slyšet, že Youtube má nový plán, jak donutit „těžké“ posluchače hudby k pořízení předplatného.

Více reklamy na Youtube

Lyor Cohen v rozhovoru pro Bloomberg v rámci konference SXSW nastínil, že uživatelům Youtubu, kteří využívají tuto platformu hlavně pro poslech hudby, bude naservírováno více reklamy. Vzhledem k tomu, že příjmy Youtube byly v minulém roce kolem 10 miliard dolarů, tak by tento krok mohl značně vylepšit příjmy po nasazení této novinky.

Youtube zruší jeden otravný typ reklamy

Nejde zde ale jen o lepší zisky z reklam. Youtube nasadí tuto strategii i proto, aby se více uživatelů odhodlalo k pořízení předplatného chystané Youtube služby. Po zaplacení se jim nebude zobrazovat jakákoliv reklama a budou moci Youtube využívat dále jako zdroj nejen pro hudební klipy.

reklamy na Youtube

Běžní uživatelé, kteří sledují v podstatě vše a nejen hudební videa, nepocítí jakékoliv dramatické změny. Větší množství reklam tedy bude jen pro některé uživatele. Samozřejmě je otázkou, kde všude bude tento systém fungovat.

Důležitým faktem je, že současné předplatné Youtubu není dostupné v mnohých krajinách. Očekává se, že nová služba předplatného by měla být značně rozšířenější, ale zatím netušíme, které země budou moci přivítat novinku.

Zdroje: bloomberg.com, theverge.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat