Domů » Články »
Pro majitele webů je poměrně komplikované nastavit správnou četnost reklam, s čímž souvisí i jejich formáty. V podstatě jde o vybalancování mezi příjmy a uživatelským prožitkem ze strany návštěvníků (i proto u nás například nenajdete celoplošné reklamy). V Youtubu se zřejmě zamysleli nad nabízenými formáty a rozhodli se pro zrušení jednoho typu.
Konkrétně půjde o nepřeskočitelné reklamy na začátku videí, u kterých musíte jednoduše vyčkat, až skončí. Bohužel se toto rozhodnutí nebude týkat všech reklam. Youtube zruší jen 30sekundová propagační videa. Ve výsledku se tak budete moci setkat s nepřeskočitelnými 20sekundovými videi a podobně.
Důvodem k tomuto rozhodnutí je nepříznivý ohlas ze strany uživatelů a také s ohledem na nízkou efektivnost. Bohužel se zřejmě nedočkáme dalších podobných kroků. Youtube pravděpodobně nahradí tento formát jiným. Dlouhá 30sekundová nepřeskočitelná videa budou zrušena v roce 2018 a bude se to týkat webové i mobilní verze.
Zdroj: thenextweb.com
Domů » Články »
Honor 8 Pro se představí světu na MWC
Tvrzená skla: 5 častých otázek zákazníků [sponzorovaný článek]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře