Zdroj: TheVerge
Domů » Články »
Proslulá analytická společnost Strategy Analytics vydala novou zprávu, která reálně popisuje aktuální trh. Globální prodeje chytrých hodinek v prvním kvartále (Q1 2020) vzrostly o 20 % na 14 mil. kusů. Podle zprávy také vyšlo najevo, že trhu dominuje Apple, přičemž jihokorejský Samsung si udržuje druhou příčku.
Chytré hodinky se drží nad vodou díky online prodeji
V prvním čtvrtletí letošního roku se společnosti Applu podařilo prodat 7,6 mil. kusů chytrých hodinek, čímž si Apple Watch vysloužily 55% tržní podíl. V porovnání s předchozím rokem a stejným obdobím si společnost výrazně polepšila.
Jak již bylo zmíněno, na druhé příčce se umístil Samsung, který ale v prodejních číslech rapidně propadá. I přesto 1,9 mil. prodaných kusů stačilo na stříbrnou pozici a 13,9% tržní podíl. Nutno však podotknout, že si Samsung oproti Q1 2019 o jedno procento pohoršil. Bronzovou medaili si nezasloužilo Huawei či Xiaomi, ale společnost Garmin. V prvním kvartále letošního roku dokázala rozšířit svůj tržní podíl ze 7 % na 8 %, což znamená, že firma prodala 1,1 mil. kusů hodinek.
Steven Waltzer, což je Senior Analyst ve společnosti Strategy Analytics, uvedl, že celosvětová poptávka po chytrých hodinkách rostla i přes značné ovlivnění trhu pandemií COVID-19. Dále analytik dodal, že se odvětví daří hlavně díky online maloobchodním kanálům. Výraznější zpomalení růstu z důvodu pandemie by mělo být zaznamenáno až v Q2 2020.
Zdroj: gizmochina.com
Domů » Články »
Podcast #4 – jak se (ne)povedl návrat Nokie?
Twitter vás brzy upozorní na vulgární tweety
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře