Verifikace na Twitteru bude mít zřejmě 3 verze

Verifikace na Twitteru bude mít zřejmě 3 verze
2022-11-26T15:00:51+02:00
• 26. 11. 2022

Zdroj: Dotekománie

Twitter se otřásá v samotných základech po té, co jej odkoupil Elon Musk. Jeho strategie se může zdát chaotická, co se týče změn a navrhovaných novinek. Zde je ale nutné brát v potaz, že to je jeho styl, pomocí kterého hledá tu nejlepší cestu. Nejvíce kontroverze se točí kolem verifikačního procesoru. Ten zřejmě dostává svou finální podobu.

Elon Musk: (ne)geniální opakující se vzorec chování, vzpomeňte si na Teslu a SpaceX [komentář]

Verifikované účty ve třech typech

První změna, která se dotýkala ověřených účtů, nebyla přijata příliš kladně. V podstatě nebylo možné rozeznat, jestli se jedná o ověřený účet nebo uživatele, který si platí Twitter Blue, tedy předplatné. Minimálně na první pohled nikdo nedokázal rozeznat o jakou verzi se jedná.

Následně se objevilo dvojí označení. Modrá fajfka znamenala Twitter Blue, a pokud se jednalo o oficiální účet nějaké společnosti, organizace, celebrity atd., tak zde byla ještě jedná s textem Oficiální. I tak zde byl zmatek. Nyní Elon Musk nastínil, jak to celé nakonec bude.

twitter musk 1922x1274x

Zdroj: Slate (se souhlasem)

Budou zde celkem tři typy odlišené barvou samotné fajfky, respektive prostoru kolem ní. Zlatá barva bude náležet společnostem, šedá pak vládám a jejich rezortům a úřadů a modrá bude patřit jednotlivým uživatelům. Je jedno, jestli se bude jednat o celebritu nebo běžného uživatele.

Navíc zde nebude automatický systém přidělování samotného ověření. To bude probíhat manuálně, což komentuje i Elon Musk se slovy, že to bude bolestivé, ale je to nutné. Samozřejmě se může ještě cokoliv změnit, ale vypadá to, že konečně zde máme nějaký lepší systém. Samozřejmě chybí ještě detaily kolem samotného procesu ověření, ale na to budeme muset počkat.

Zdroje: theverge.com, twitter.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat