Zdroj: Uber
Domů » Články »
Společnost Uber, která provozuje nejen přepravu osob, ale také službu Uber Eats se rozhodla oficiálně spustit svou novou reklamní divizi a představila novou reklamní službu Journey Ads.
Uber přichází s novým systéme pro zobrazení reklam
Podle společnosti se jedná o poutavý způsob, jak svým zákazníkům zobrazovat cílenou reklamu ve své aplikaci během jízdy, při čekání na řidiče, nebo při vybírání jídla přes službu Uber Eats. Nová služba Journey Ads je nejnovější iniciativou týmu speciálně vytvořeného ve společnosti Uber, který vede známé jméno ve světě reklamy – Mark Grether, který v minulosti působil v Amazon Advertising.
Journey Ads vytváří poutavý reklamní model, který pomáhá firmám a značkám sdílet své reklamní kampaně napříč všemi kanály, které společnost Uber poskytuje a lépe tak oslovit potenciální zákazníky. Reklama, resp. relevantní obsah je tak nabízen jak v aplikaci Uber pro jízdy, tak v Uber Eats. Do této reklamní služby se již zapojilo více než 40 značek včetně značek jakou jsou NBC Universal, nebo Heineken. Již nyní statistiky říkají, že výkon jednotlivých značek vzrostl až šestinásobně.
Relevantní cílený reklamní obsah se uživatelům zobrazuje například v aplikaci během jízdy, při čekání na řidiče. Uživatelé mohou také dostávat sponzorované e-maily, nebo se jim může zobrazovat reklama při jízdě na základě jejich polohy, nebo denní doby atd. Tím, že společnost Uber zároveň značkám poskytuje i komplexní reporty a analýzy, společnosti dostávají unikátní pohled na chování zákazníků a mohou své spotřebitele lépe pochopit. Zobrazení reklam v rámci Journey Ads je omezeno prozatím na území USA ve vybraných městech.
Zdroje: neowin.net, investor.uber.com
Domů » Články »
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře