Zdroj: Spotify
Domů » Články »
Většina internetových služeb se snaží, aby uživatel měl co nejméně důvodů k odchodu jinam. Proto integrují dodatečné funkce nad rámec základního fungování. Asi byste si řekli, že se to nemusí týkat streamovacích služeb, ale i tak jde vidět tyto snahy. Spotify tak kromě přímého poslechu hudby zavedl nejrůznější sociální prvky a nyní navíc testuje přímý prodej vstupenek na koncerty.
Spotify a vstupenky
Sam Sheridan, produktový ředitel Spotify, v červnu uvedl, že uživatelé poslouchali a komunikovali s umělci, ale následně odešli z ekosystému Spotify, aby si třeba koupili vstupenku na koncert. Proto došlo k rozhodnutí, že právě prodej vstupenek je další metou pro tuto službu.
Zatím se jedná o poměrně omezené testování, jelikož je dostupné jen v několika městech v USA, ale plánuje se rozšíření. Ostatně prodej vstupenek se může stát dalším významným finančním příjmem pro Spotify. Služba zatím více méně spolupracuje s třetími stranami a zaměřuje se na předprodej. Jakmile dojdou tyto vstupenky, tak následně jsou zájemci odkázání na stránku prodejce vstupenek.
To se časem změní a plánuje se i přímý prodej na Spotify. Dá se odhadovat, že Spotify nabídne i kompletní platformu pro umělce, kteří budou moci spolupracovat na vstupenkách přímo se Spotify bez účasti třetí strany. Již nyní je spuštěna speciální stránka, kde jdou vidět nabízené koncerty – tickets.spotify.com
Dá se předpokládat, že masivní rozmach nenastane a služba bude postupně budována a zpřístupňována. Jednou se tak asi dočkáme možnosti si zakoupit lístky na koncert oblíbeného umělce i v České republice.
Zdroje: techcrunch.com, newsroom.spotify.com
Domů » Články »
To nej z uplynulého týdne #32 – nejen ohebné novinky, vylepšené tarify, podcast a další novinky
Honor přináší sluchátka Choice Earbuds X3i
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře