Zdroj: Dotekomanie.cz
1Domů » Články »
Společnost Meta se chce zaměřit na kvalitnější reklamní obsah, který je zobrazován na sociální síti Facebook. Změny, které mají nastat od 19. ledna příštího roku, by se měly dotknout nejen Facebooku, ale také Instagramu a dalších služeb.
Facebook mění přístup k reklamě
Aktivity, které Meta vyvíjí na poli reklamního obsahu, se mají dotknout prakticky všech služeb a jejich cílem je odstranit a blokovat reklamní obsah, který souvisí s etnickou příslušností, zdravím, politickým přesvědčení, náboženstvím a sexuální orientací. Společnost si uvědomuje, že se jedná o drastický krok, který samozřejmě může negativně ovlivnit vztahy s inzerenty, a významně tak ovlivnit zdroje reklamních příjmů. Viceprezident Graham Mudd ale uvedl, že je pro ně důležité, aby takovým obsahem nedocházelo k negativním zkušenostem uživatelů na síti, jichž se tyto oblasti dotýkají, a zároveň uvedl, že se společnosti jistě podaří reklamní platformu optimalizovat tak, aby sloužila všem a nepoškozovala obchodní vztahy.
Meta chce rovněž od roku 2022 uživatelům přinést lepší kontrolu nad zobrazovanou reklamou. Uživatelé tak budou mít možnost vidět méně reklam souvisejících s hazardem, výrobky na hubnutí a dalším. Již nyní je možné omezit frekvenci zobrazování reklamy související s alkoholem nebo politikou. Změna přístupu k reklamě přichází v době, kdy společnost čelí obvinění, že více než uživatelský zážitek jsou upřednostňovány příjmy. Audit z roku 2020 přichází se závěrem, že společnost silně zaostává v úsilí v boji proti diskriminaci včetně omezování reklamy.
Zdroj: engadget.com
Domů » Články »
Netflix chystá vlastní hry i na iOS, bude to ale těžká hra
Platby v rámci aplikace WhatsApp – Meta zřejmě testuje integraci platební služby Novi
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Stanislav Kadlec
11. 11. 2021, 14:38Nejlepší řešení je úplně odstranit ty jejich aplikace z telefonů a vůbec jejich sítě nepoužívat. Pak se člověk nemusí trápit sledováním, reklamaci, příspěvky o ničem a neustálý diskuze idiotů, extrémistů, hádky očkovaných s těmi neočkovanými a ostatní rádoby velký témata. Je to bez toho svinstva paráda…