Zdroj: Sensortower.com
Domů » Články »
Analytická firma Sensor Tower ze Spojených států vydala nejnovější statistiku týkající se stahování aplikací za třetí čtvrtletí letošního roku ze dvou největších obchodů, kterými bezpochyby jsou Obchod Play od Googlu a AppStore od Applu. Krize způsobená virem COVID-19 se jednoznačně promítla do celkového výsledku a během ní uživatelé neváhali utratit rekordní částku za zpoplatněný obsah.
TikTok středem pozornosti
V meziročním srovnání došlo k impozantnímu nárůstu o 23,3 % v instalaci aplikaci, kdy z 29,6 miliard se číslo vyšplhalo na 36,5 miliard instalací. Při přepočtení na částky je evidován vzestup o 32 %, a to z 22,2 miliard dolarů na utracených 29,3 miliard dolarů. Dále můžeme také částku rozdělit na 19 miliard z AppStoru a 10,3 miliardy dolarů z Obchodu Play, přestože operačnímu systému Android patří 85 % podílu trhu.
Co se týče konkrétního obsahu, tak většině žebříčků mezi aplikacemi vévodila sociální síť TikTok původem z Číny. Ta teprve nedávno ve Spojených státech dostala stopku z důvodu možného ohrožení národní bezpečnosti. Tržby z mobilních her rovněž vzrostly o 26,7 % na 20,9 miliard dolarů a největší měrou přispěly hry Honor of Kings, PUBG Mobile nebo Pokémon Go. Poslední čtvrtletí roku 2020 údajně přinese nové tahouny, přičemž by k tomu mělo přispět i nové iOS 14.
Zdroj: Sensortower.com
Zdroje: sensortower.com, phonearena.com
Domů » Články »
Komentáře