Zdroj: Dotekomanie.cz
Domů » Články »
Švédská společnost Spotify zveřejnila své finanční výsledky a potvrdila svou absolutní tržní dominanci. Aktivních měsíčních uživatelů má už téměř 300 mil. a přes 138 mil. platících odběratelů.
Spotify začíná podporovat video podcasty
Spotify ve druhém čtvrtletí 2020
Jak bylo uvedeno v tiskové zprávě Spotify, výsledky ukazují, že společnost se nyní může chlubit 299 mil. aktivních uživatelů měsíčně. To je o 29 % více než v loňském roce. V současnosti má také služba 138 mil. platících odběratelů, což je o 27 % více než minulý rok. V reakci na probíhající pandemii Spotify prohlašuje, že poslechová aktivita se nyní vrátila na úroveň před COVID-19 na všech trzích, kromě Latinské Ameriky, kde se poslech pohybuje kolem 6 %.
„Naše podnikání se ve druhém čtvrtletí podařilo a nadále funguje na vysoké úrovni, a to i přes přetrvávající zdravotnickou krizi COVID-19. Bez dopadu sociálních poplatků souvisejících se zvýšením ceny akcií během druhého čtvrtletí by všechny naše klíčové metriky skončily podle našich očekávání nebo před nimi. Naše pozice tak zůstává stejná a jsme povzbuzeni pokračovat.“
Navzdory rostoucím číslům klesly reklamy o 21 %. Nikoho nepřekvapí, že důvodem je COVID-19. Spotify podle CNBC zaznamenalo ztrátu kolem 356 mil. EUR, což je ještě horší číslo, než původně analytici předpovídali. Tato ztráta byla způsobena hlavně sociálními náklady a daněmi placených ve Švédsku. Spotify je povinno zaplatit švédské vládě 31,42 % za jakýkoli zisk, který zaměstnanec získá při uplatnění akciových opcí nebo udělení omezeného akciového počtu. I přes některé okolnosti je jasné, že se službě daří. Uvidíme, jak na tržní situaci zareaguje konkurence a zda se dočkáme ještě vyrovnanějšího boje o post jedničky.
Zdroj: androidcentral.com
Domů » Články »
Komentáře