reklama

IGTV pracuje na systému výdělku pro tvůrce videí

IGTV pracuje na systému výdělku pro tvůrce videí
2020-02-09T19:30:15+02:00
• 9. 2. 2020

Pokud jde o Instagram, tak uživatelé zpravidla vydělávají peníze skrze sponzorované příspěvky, kdy si nějaká společnost objedná zveřejnění fotografie nebo videa na této platformě. Facebook zde tedy nemá nějak velkou kontrolu a nemůže z daných spoluprací vydělávat. Vše je tedy mezi tvůrcem a objednavatelem. Nyní se ale ukazuje, že Instagram pracuje na systému, který by měl nabídnout uživatelům jednoduchou cestu, jak vydělat, přičemž si na své přijde i sama sociální síť.

Instagram, IGTV a reklama

Jane Manchun Wong (@wongmjane) objevila v aplikaci Instagram několik kódů kolem nové funkcionality. Podařilo se jí aktivovat minimálně podobu. Zde se dozvídáme o připravovaném partnerském programu, díky kterému budou moci uživatelé zpeněžit zejména IGTV videa. Nečekejte nějaký sofistikovaný program. Jednoduše dojde k zobrazování reklamních znělek u těchto videí.

Zatím se neví, jestli se bude jednat jen o jeden formát, nebo bude k dispozici celá plejáda – na začátku videa, uprostřed a na konci. Je možné, že si uživatel bude moci vybrat. Otázkou je, jak bude fungovat systém schvalování. Předpokládáme, že do programu se budete moci zapojit ve chvíli, kdy překročíte nějaký limit pro počet sledujících.

Program již nyní interně testují vývojáři v Instagramu, což bylo již oficiálně potvrzeno, ale zatím není známo, kdy bude uveden. Samozřejmě je otázkou, kolik procent si vezme služba z dané reklamy, případně kolik nabídne uživatelům. Stinnou stránkou novinky bude, že uživatelé následně uvidí reklamy u IGTV videí.

Zdroj: thenextweb.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim