Domů » Články »
Nedávno jsme vás informovali, že Google nabídne možnost využívání hledání obrázků a fotografií k nakupování. Nyní přichází s vlastním řešením obchodní galerie Mall.cz, která by ráda nabídla možnost dohledání produktu pomocí obyčejné fotografie. K tomuto účelu je k dispozici testovací stránka.
Nakupování podle fotky
Moderní technologie nám ulehčují život, ale někdy něco dohledat bez jakékoliv znalosti názvu nebo jiných detailů bývá dosti nemožné. Právě v této oblasti má napomoci nová služba od Mall.cz. Samozřejmě se jedná o marketingové snažení, kdy společnost očekává, že se zvýší prodeje v rámci jejich sortimentu. Na druhou stranu si tak můžete teoreticky dohledat produkt a využít jiné prodejní kanály.
Nová služba je dostupná na adrese image-search.mall.cz, kde bude k dispozici do konce léta v rámci testování. Co se následně stane, zatím není známo. V tuto chvíli se nabízí možnost hledání oblečení, obuvi a hodinek. Na této novince Mall.cz spolupracuje s expertním týmem Ximilar, který se touto problematikou zabývá.
„Služba, kterou jsme vyvinuli, umí najít oblečení, obuv a hodinky podle fotky. Systém využívá algoritmy umělé inteligence k tomu, aby na jakékoliv fotce detekoval kusy oblečení, automaticky jim přiřadil štítky a pak v kolekci Mall.cz vyhledal produkty, které mají shodné parametry a jsou vizuálně podobné,“ říká David Novák z firmy Ximilar.
První výsledky testování jsou prý úspěšné, ale je otázkou, jak moc se změní statistika, jakmile bude služba využívána větším počtem uživatelů. Obchod hlásí, že je úspěšnost v 75 % případů, přičemž zbylá procenta náleží hledání produktů, které nejsou podporovány.
Zdroj: tisková zpráva
Domů » Články »
Mediatek představil Helio P65, nový procesor pro střední třídu
Samsung si pohrává s konceptem ohebného Edge tabletu
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře