Domů » Články »
Americká společnost s logem nakousnutého jablka nabízí naprosto úžasné operační systémy. Jasně, ne všichni se na tomto názoru shodneme. Na čem bychom se ale mohli shodnout, jsou marketingová videa, která má Apple skutečně dobře zvládnuté.
Cupertinská společnost si je samozřejmě tohoto faktu vědoma, proto se také snaží videa vydávat, co nejčastěji to jde. Právě její marketingová videa dost často v lidech vyvolávají určité pocity, na základě kterých se zákazník může dokonce rozhodnout ke koupi zařízení s logem nakousnutého jablka.
Nicméně, Apple v průběhu dnešního dne, tj. 24. června 2019, zveřejnil hned trojici zajímavých videí. Videa byla samozřejmě publikována na největším protálu YouTube. Společnost v tomto případě tlačí důraz na šifrování služby iMessage, soukromí v App Storu a recyklaci iPhonu. Celkově nese marketingová kampaň název „That’s iPhone“ (ve volném překladu „To je iPhone“).
Kromě těchto tří videí Apple vydal další dvě, která se zaměřují na vytváření fotografií prostřednictvím iPhonu XS. V tomto případě bylo video natočeno iPhonem, a to Donghoonem Junem a Jamesem Thorntonem z Incite.
Zdroj: macrumors.com
Domů » Články »
Telegram 5.8 přináší řadu zajímavých funkcí
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře