reklama

Spotify mění podmínky, za blokování reklamy bude trestat

Spotify mění podmínky, za blokování reklamy bude trestat
2019-02-10T10:45:59+01:00
• 10. 2. 2019
5

Spotify patří mezi krále streamovaného hudebního obsahu a velmi dobře konkuruje větším společnostem jako Apple nebo Google. S tímto úspěchem se ale pojí i problémy, jako snaha uživatelů získat obsah zcela zdarma. Spotify nabízí verzi zdarma, kdy uživatel má omezené funkce a navíc je mu zasílána reklama i v rámi přehrávaného obsahu. Právě zde se společnost snaží bojovat s blokováním reklamy.

Za blokování reklamy trest

Spotify již delší dobu bojuje s blokováním reklamy, ale není to jednoduchá válka. Jakmile najde jeden způsob, jak tomuto chování zabránit, záhy se najde nové řešení. Nyní přichází s konečným řešením, aspoň z určitého úhlu pohledu. V rámci nových podmínek zveřejněných 7. února 2019 může společnost pozastavit nebo spíše zrušit účet uživateli, který blokoval reklamu ve službě Spotify.

Spotify upravuje limity

Společnost nijak nezveřejnila způsob, jak bude kontrolovat uživatele, ale není těžké si představit, jak celý proces pracuje. Zřejmě eviduje impresi reklamy u uživatelských účtů a jakmile je příliš nízká nebo nulová, může uplatnit podmínky. Tedy uživatelský účet může být pozastaven nebo zrušen. Vzhledem k tomu, že uživatelské účty jsou navázané na emailové adresy, tak se může jednat jen o dočasné řešení. Po zablokování uživatelského účtu konkrétní člověk, který blokoval reklamu, si může zařídit nový.

V tuto chvíli jsou nové podmínky jen v angličtině, přičemž české znění je stále z roku 2015. Zřejmě se dočkáme úpravy ještě tento měsíc, jelikož Spotify začne nové podmínky spojené s blokováním reklamy uplatňovat od 1. března. Podle posledních informací by se mohly podmínky dotknout 2 miliónů uživatelů (cca 2 % uživatelů této služby), kteří blokují reklamu.

Zdroj: phonearena.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Nikdy jsem nepochopil, jak tyto obchodní modely fungují. Kdo potřebuje platit měsíční paušál za přístup k třiceti miliónům skladeb, ze kterých 99,999% nikdy neuslyší a ani je slyšet nechce? Je to stejné, jako platit neomezený paušál operátorovi, když provoláte 150Kč měsíčně. Existuje mnoho studií, prokazujících, že současný pop, R&B a RAP jsou zapomenutelné věci, o kterých zanedlouho nebude nikdo vědět, že vůbec existovaly. A naopak mnoho lidí z mladší generace nadšeně objevuje nesmrtelnou hudbu šedesátých až osmdesátých let. Dokonce jsou ochotni si kupovat remasterované verze na vinylech (samozřejmě, jde i o módu). Pokud si tedy namísto předplatného koupím za stejné peníze dvakrát do roka kompletní diskografie oblíbených kapel nebo interpretů, budu to mít doma a ve vyšší kvalitě. Dnes není problém zakoupit i FLAC verze, ačkoliv pokud nejsou u starších věcí konverze provedeny z analogového záznamu, nemá to pochopitelně smysl. Pokud už bych si vybral streamovací službu, tak zřejmě Tidal. Ale spíše odmítám platit službu místo zboží, vždy na tom proděláte. Je to jako celý život jezdit taxíkem nebo bydlet v pronajatém bytě.

Roman Praslička

10. 2. 2019, 10:53
Android aplikace

Jak už je v článku, dostane ban tak udělá nový účet,.. jednoduché

Přemysl Vaculík

10. 2. 2019, 11:18

Na druhou stranu, pokud bude znát IMEI zařízení, mohlo by Spotofy blokovat i mobil. Je to jen můj odhad.

Platí to i pro PC?

Přemysl Vaculík

10. 2. 2019, 11:18

Podmínky nedefinují, o jaké typy zařízení půjde, takže ano, platí to pro všechny aplikace a zařízení.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim