Domů » Články »
Instagram se chce stát absolutní jedničkou, která porazí nejen YouTube, ale také sekci Discover od Snapchatu. V brzké budoucnosti můžeme očekávat s největší pravděpodobností až hodinová videa, která budou moci přidávat nezávislí autoři – tak jako tomu je na portálu YouTube. Videa by se měla přehrávat na telefonech, a to kvůli lepšímu zážitku – vertikálně a ve 4K rozlišení. Takové investice do změn je potřeba něčím zaplatit, a tak se chystá další novinka v Instastories, která přinese více reklam.
Facebook se ve své sociálních sítí snaží víc a víc ukazovat reklamy, ze kterých má následně příjem. První masivní vlna reklam přišla na Facebooku, následně do Messengeru a nyní přichází další novinka v prezentování reklam Instagramu. Nyní mohou business účty na Instagramu přidávat ve Stories k fotografiím a videím tagy, které povedou na informaci o produktu a následně na eshop.
Další novinka v publikování reklamy na Instagramu se jmenuje Schoping bag sticker (nálepka v motivu nákupní tašky). Po kliknutí v Instastories na tuto samolepku, se dostanete na krátký popis produktu, na který samolepka odkazuje. Následně v tomto krátkém popise uvidíte i produktovou fotografii a odkaz na zakoupení produktu. Běžní uživatelé tuto možnost mít nebudou, pouze business účty, takže pokud sleduje zvláště své přátele, tak se s touto samolepkou moc nesetkáte. Pokud sledujete i nějaké firmy a i jejich Stories, tak možná je brzy uvidíte.
Zdroj: engadget.com
Domů » Články »
Jakub Rosenberg
14. 6. 2018, 10:35Dobrý den, rád bych se zeptal, od jaké hranice follows instagram tuto funkci nabízí. Na firemním profilu máme 3K sledujích. Vím, že například pro funkci ,,swipe“ instagram vyžaduje hranici 10K. Děkuji za odpověď