reklama

Vivo oznámilo Blue V9 Limited Edition

Vivo oznámilo Blue V9 Limited Edition
2018-05-26T09:38:32+02:00
• 25. 5. 2018

Za pouhé tři týdny začíná hojně očekávané Mistroství světa ve fotbale a k této příležitosti společnost Vivo připravila speciální edici modelu V9, který byl koncem března uveden v základním provedení. Čínský výrobce je totiž jedním z oficiálních sponzorů tohoto sportovního svátku v Rusku. Právě dnes uspořádaná tisková konference v Pekingském Forest Parku odstartovala velkou mezinárodní kampaň.

Spousta aktivit pro fanoušky

Firma Vivo pojmenovala spuštěnou kampaň „My Time, My FIFA World Cup“ a dohromady zahrnuje několik programů. Prvním z nich je Super Fan Photographer nebo Vivo Super Time. Ovšem největší pozornost si zaslouží zařízení s názvem Vivo V9 2018 FIFA World Cup Russia, které půjde pořídit pouze v modrém provedení a hlavně v limitovaném množství. Vnitřní výbava telefonu zůstala beze změny, ale to neplatí pro softwarovou stránku.

Uživatelské rozhraní Funtouch OS je citelně přizpůsobeno a díky předinstalovanému balíčku aplikací získáte například možnost sledovat výsledky během celého turnaje nebo komunikovat s ostatními fanoušky. Samozřejmě nechybí ani široká nabídka fotbalových témat. Jedinečná prodejna v Pekingském Forest Parku byla vybavena různými hrami, přičemž zájemci si mohou pořídit některé z dostupných zařízení v portfoliu výrobce.

Zdroj: weibo.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného zrodu a tato věrná podpora trvá přes dlouhých 7 let. Oblíbeným výrobcem je Apple, ale moc nezapomíná ani na Android nebo BlackBerry OS.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim