reklama

Samsung vám ušetří starosti s prasklým displejem, nabízí pojištění náhodného poškození za 159 Kč měsíčně sponzorovaný článek

Samsung vám ušetří starosti s prasklým displejem, nabízí pojištění náhodného poškození za 159 Kč měsíčně [sponzorovaný článek]
2018-05-25T10:10:24+01:00
• 25. 5. 2018
3

Známe to asi všichni – stačí chvilka nepozornosti, telefon nám vypadne z ruky a následuje řada starostí a zařizování.  Samsung jde proto svým zákazníkům naproti s novou službou Mobile Care, která jim usnadní každodenní používání telefonu. Služba Samsung Mobile Care představuje mobilní pojištění, díky němuž proběhnou všechny opravy vašeho mobilního telefonu Samsung autorizovanými techniky Samsung a za použití originálních dílů. Tato služba je aktuálně dostupná pro majitele telefonů Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+ a Note8.

Navrženo pro neočekávané

Tato nová služba byla navržena pro neočekávané situace, kdy se nám telefon rozbije během okamžiku. S novým pojištěním už se nemusíte bát vysokých částek za opravu telefonu nebo riskovat opravou v neautorizovaném servisu. Telefon je totiž pojištěn na nenadálé události, které omezují funkci mobilního zařízení, včetně poškození displeje. Během dvouletého pojistného období máte nárok na likvidaci dvou pojistných událostí.

Podmínky podle svého

Službu Samsung Mobile Care si můžete pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo skrze aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud je telefon v pořádku a není nijak poškozený. Navíc si můžete sami zvolit, jak často budete pojistné platit, zda jednorázově 3 399 Kč za celé dva roky, nebo zda ve splátkách po 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců.

Péče přímo od Samsungu

Samsung navíc klade důraz na prodloužení životnosti svých mobilních zařízení a pomáhá zachovávat jejich původní kvalitu a hodnotu. Z tohoto důvodu proběhnou veškeré opravy vašeho telefonu v rámci služby Samsung Mobile Care pouze u autorizovaných techniků Samsung a za použití originálních dílů. Využití autorizovaných servisních středisek Samsung také znamená, že opravou neriskujete ztrátu standardní záruky na výrobek.

Během opravy v autorizovaném servisním centru budete mít rovněž možnost využít odborných konzultací v celé šíři produktového portfolia, které poskytují proškolení experti zákaznických center (zástupci autorizovaných servisních partnerů Samsung). Pojistným partnerem služby Samsung Mobile Care je pak společnost Allianz Global Assistance.

Specifikace služby Samsung Mobile Care

  • Cena služby (pojistné): 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně po dobu 24 měsíců
  • Poplatek za vyřízení pojistné události: 1 999 Kč (jednorázová částka, kterou platí koncový zákazník přímo u servisního partnera při fyzické opravě)
  • Poškození krytá pojištěním: Náhodná poškození
  • Telefony: Galaxy S7 / S7 edge / S8 / S8+ / S9 / S9+ / Note8
  • Počet pojistných událostí krytých pojištěním: 2 pojistné události během 24 měsíců trvající pojistné doby
  • Způsoby platby: Celá částka předem nebo měsíčně
  • Lhůta na odstoupení od pojistné smlouvy se zárukou vrácení 100 % částky při jednorázové platbě: 14 dní od uzavření pojistné smlouvy
  • Možnost pořízení služby po koupi telefonu: do 30 dnů
  • Čekací lhůta před likvidací první pojistné události: 0 dní
  • Přenositelnost: ANO (pouze v případě jednorázové platby)

Co je to náhodné poškození?

Ve stanoveném čase a na místě, kdy pojištěný produkt přestane pracovat normálně a jeho funkčnost nebo jeho bezpečnost je ovlivněna kvůli chybám při manipulaci s ním, kapalině nebo vnějším událostem, které jsou nepředvídatelné a neúmyslné (pokud není vyloučeno v čl. 3 Pojistných podmínek). To zahrnuje:

  • Poškození obrazovky: fyzická poškození, jako je prasknutí nebo rozbití obrazovky, která ovlivňují funkčnost produktu a jsou omezena na součásti potřebné k upevnění trhlin nebo prasklin, a zadní sklo, jako je skleněné/plastové plátno, LCD a senzory upevněné na obrazovce.
  • Jiné škody: škody způsobené neúmyslným únikem kapaliny do nebo na pojištěném produktu a jakékoli fyzické poškození, ke kterému může dojít, kromě poškození obrazovky, bránící přístupu k softwaru mobilního zařízení nebo možnosti nabíjení.

Pro více informací o službě Samsung Mobile Care navštivte www.samsung.com/cz/services/mobile-care.

reklama
reklama

Obchodní sdělení za jehož obsah odpovídá objednavatel.

Komentáře

Miroslav Slavíček

29. 5. 2018, 8:37

Tyhle pojištění jsou jen kšeft pro pojišťovny. Je plno podmínek, aby plnili.

Jndřich Svoboda

26. 5. 2018, 7:15

Takže vlastně předplatím. Takový pojištění ať si strčí za kšiltovku 😜

MartinVavra

25. 5. 2018, 21:22

159 mesicne a kdyz se neco stane, tak 1999kc za opravu. Tomu rikam kseft!

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim