reklama

Snapchat spouští zcela nové reklamy

Snapchat spouští zcela nové reklamy
2017-11-29T11:20:04+01:00
• 29. 11. 2017

Snapchat se snaží navýšit své příjmy v oblasti reklamy. Toho chce dosáhnout dvěma způsoby. Od tohoto týdne bude možné propagovat příběhy a také přibude nový program reklamních sdělení AR. Společnost doufá, že tyto reklamy budou méně přeskakovány.

Společnost má za poslední období tisíce neprodaných jednotek, tzv. „Spectacles“. Zároveň jí přibylo za třetí kvartál místo odhadovaných 8 milionů pouze 4,5 milionu nových uživatelů. Z toho plyne ztráta 30 milionů dolarů a pokles reklamních sazeb o 60 %.

Začátkem tohoto měsíce společnost oznámila, že spustí nový design, který bude mít negativní dopad na jeho podnikání v krátkodobém časovém období. Z dlouhodobého hlediska by však mělo jít o prospěšný krok. Nový vzhled aplikace by měl být spuštěn 4. prosince.

Firma TechCrunch uvádí, že Snapchat spustil dva nové způsoby, jak navýšit své příjmy a to jak pomocí propagovaných příběhů, tak programu Trial Ads.

„Naši reklamní partneři se ptají na způsoby, jak ukazovat „hlubší“ příběhy na mobilních zařízeních,“ říká ředitel příjmových produktů Peter Sellis.

Známi jsou i někteří inzerenti jako například HBO s jejich upoutávkami na televizní seriál Hra o trůny. Tyto nové reklamy dovolují zadavatelům pomocí 3-10 fotografií propagovat své výrobky či služby a údajně mají vytvořit daleko větší zážitek.

Snapchat osloví až 88 milionů uživatelů

Snapchat doufá, že nový formát reklamy zaujme uživatele poté, co přeskočí první snímek reklamy a zobrazí se jim další. Vedení společnosti říká, že bude reklamu propagovat až u 88 milionů lidí pouze v USA.

AR reklamy vychází z funkce World Lens, což je sociální mediální služba. Jak ale tyto reklamy budou vypadat, prozatím nevíme. Nikde není zmínka o tom, zda-li Snapchat využil Apple ARKit, ale společnosti jsou schopny vytvořit uživatelům stejnou zkušenost podobnou s iOS 11.

BMW je jedním z příkladů, který dovolil uživatelům této sociální aplikace použít své vozy v jejich příspěvcích. Uživatel může měnit velikost vozů, nebo procházet jednotlivými modely a podobně. Snapchat spolu s inzerenty doufají, že reklamy budou ještě úspěšnější, pokud budou uživatelé sdílet své zkušenosti s nimi a budou je šířit v soukromých zprávách nebo svých příspěvcích.

Zdroj: 9to5mac.com

reklama
reklama

Je mi 22 let a studuji Tělovýchovu+žurnalistiku v Olomouci. Mezi mé největší koníčky patří sport. Především ale fotbal a posilování. Rád jezdím na kole, plavu a běhám, baví mě i zimní sporty jako lyžování a hokej. Rovněž se zajímám o zdravý životní styl. Pochopitelně se zajímám i mobilní telefony.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim