reklama

Facebook spouští službu Jobs (Pracovní místa)

Facebook spouští službu Jobs (Pracovní místa)
2017-11-08T16:25:23+02:00
• 8. 11. 2017

Facebook už dávno není jen pouhou sociální sítí. Už dlouho prochází nejrůznějšími změnami, přičemž ta nejvýraznější se zaměřuje na sdílení video obsahu. Hlavním cílem je udržet uživatele co nejdéle na stránkách. V podstatě se Facebook mění v takový internet uvnitř internetu. Nejnovější služba, kterou budou moci uživatelé používat, se zaměřuje na hledání zaměstnání.

Novinka se jmenuje Facebook Jobs a bude dostupná během tohoto týdne, byť spuštění pro některé může být v následujících hodinách. Běžní uživatelé budou moci zaregistrovat nabídky práce mezi běžnými příspěvky, případně na stránkách firem. Následná komunikace bude probíhat skrze Messenger.

Oficiální stránka služby: facebook.com/jobs

Firmy, respektive stránky zároveň získávají novou funkci, skrze kterou mohou vytvářet nabídky zaměstnání. Samozřejmě zde bude i možnost si zaplatit zviditelnění.

S novými funkcemi mohou administrátoři komerčních stránek uveřejňovat inzeráty na volné pracovní pozice, a v rámci možností propagace tak cíleně oslovit vybraný okruh možných uchazečů. Nabídky zaměstnání se budou zobrazovat najednou na několika místech v rámci sítě, včetně nového speciálního panelu Pracovní místa (www.facebook.com/jobs)
s možnostmi filtrace. Na stránkách firem vznikne pro tento účel nová sekce Pracovní místa (Jobs). K diskrétnímu odeslání přihlášky a komunikaci bude sloužit Messenger bez dalších vedlejších aktivit.

Facebook díky této novince vstupuje na trh, kde mezi hlavní hráče patří například LinkedIn od Microsoftu nebo lokální služby jako jobs.cz. 

V každém kroku, při zveřejňování, vyhledávání a přihlašování, může kandidát kontrolovat, kolik ze svých informací sdílí s potenciálními zaměstnavateli a kolik se svými přáteli. Diskrétní je také odeslání přihlášky, není s ním spojena žádná další aktivita jako např. správa na profilové stránce kandidáta apod.

Novinka bude pro Česko dostupná na webu i v mobilních aplikacích.

Zdroj: Tisková zpráva

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim