reklama

Google rozšiřuje ochranu v Chromu

Google rozšiřuje ochranu v Chromu
2017-11-08T19:15:31+02:00
• 8. 11. 2017

Procházení webových stránek není vždy bezpečné, čehož si je vědom i sám Google, který má ve svém portfóliu Chrome, jeden z nejrozšířenějších webových prohlížečů. Již v minulosti jsme se dočkali bezpečnostních prvků jako třeba blokování vyskakovacích oken a podobně.

Google testuje blokování reklam v Chromu

Nyní jsme se dočkali takových prvků, které mají ochránit uživatele před nejrůznějšími metodami, jak donutit k návštěvě nevhodné stránky nebo ke stažení aplikace. První bezpečnostní opatření se týká webových stránek, které hostují obsah z dalších zdrojů a snaží se o přesměrování někam jinam. Chrome vás nově nebude přesměrovávat automaticky. Nově se objeví informace, že se stránka pokusila o přesměrování, které nebylo přímo vyžádáno uživatelem.

Google se zaměřil i na situace, kdy kliknete na odkaz, otevře se v novém okně a původní stránka nebo záložka načte nový obsah. Právě tuto situaci bude Chrome blokovat a nedovolí přesměrování. Poslední ochrana míří na takové weby, které nabádají skrze tlačítko k přehrání třeba ke stažení aplikace. To bude souviset například i s jinými ovládacími prvky, které spíše otevřou nové záložky nebo otevřou nová okna. I zde Chrome zabrání k podobným manipulacím.

Odkaz na animaci

Google tímto reaguje na nejnovější metody, jak podvrhnout obsah uživateli. Je pravděpodobné, že se brzy objeví sofistikovanější metody, ale na to zajisté bude Google taktéž reagovat.

Zdroj: androidauthority.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim