reklama

Twitteru se dařilo v posledním čtvrtletí

Twitteru se dařilo v posledním čtvrtletí
2017-04-30T10:14:21+01:00
• 29. 4. 2017

Vedení a akcionáři Twitteru v tomto týdnu společně uskutečnili velmi důležitý konferenční hovor, díky kterému jsme získali hned několik zásadních informací. Během hovoru si obě strany vyměnily názory, které odhalily důvody dosavadního úspěšného čtvrtletí Twitteru. Na internet mimo jiné unikla informace, jenž prozradila budoucí plány a novinky.

Vedení a i samotní akcionáři Twitteru mohou být nadmíru spokojeni, internetová platforma za poslední měsíce zaznamenala enormní nárůst, a to v počtu denně aktivních uživatelů. S takovýmto růstem zřejmě nikdo nepočítal, ani samotná společnost. Podle analytiků, na rychlém růstu sociální sítě zapůsobil především nový prezident Spojených států amerických, Donald Trump.

Ten si sociální síť velmi oblíbil, což dokazují také velmi intenzivní tweety, které mu slouží ke komunikaci a vyjadřování vlastních názorů. Za úspěchem však nestojí jen prezident, ale hned několik dalších změn, jež Twitter v posledních měsících provedl.

Velkou roli hrálo nepočítání „tagnutých“ uživatelů do délky daného tweetu. Znamená to tedy, že Twitter po několika letech upustil od započítávání uživatelského jména do limitu 140 znaků. Uživatelské jméno se již neobjevuje přímo v tweetu, nýbrž nad „twítem“. Uživatelé díky tomu mají k dispozici více znaků pro samotnou zprávu. Další vliv mělo nově vydané API, vylepšená bezpečnost a zabezpečení účtů.

Je tedy zřejmé, že přední politici jsou pro Twitter velmi slušnou reklamou, protože právě pomocí jejich aktivity dokázala firma za první čtvrtletí roku 2017 získat nových 9 milionů aktivních uživatelů.

Zdroj: 9to5mac.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit