Domů » G+ komunity » Android »
Čas do času se objeví reklama na smartphone, která zaujme a je do jisté míry originální, aspoň z pohledu prezentací smartphonů. Například Samsung nedávno představil dvě videa, která jsou dělaná na efekt a netradičně si neutahují z konkurence.
To se bohužel nedá říci o HTC, konkrétně o americké pobočce. V nové reklamě nazvané „Official Cellami Ad“ jde rovnou po svých konkurentech – Apple a Samsung. Ve videu se například dozvíte o nemoci „Bi-phonal Displeasure Disorder“, která je způsobena neschopností rozhodnout se mezi dvě výrobci – Samsung a Apple.
HTC jde trochu dál a přímo uvádí další onemocnění, která mají zkratky iOS a SAD. HTC vysvětluje SAD jako Samsung Affective Disorder (afektivní porucha) a iOS jako Irritable Operating System (Dráždivý Operační systém). Ve videu se dozvíte, že nejlepším lékem je právě HTC One M9. Jestli tchajvanský výrobce zašel daleko, nebo jestli by se měl soustředit na jiný typ reklam, to je již otázka na vás.
Zdroj: ubergizmo.com
Domů » G+ komunity » Android »
ARM pracuje na úspoře energie u nositelných zařízení
Dotekománie doporučuje #88 – Místa Paměti národa
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
mobilesman
25. 4. 2015, 22:06trapný je to od nich