reklama

HTC – „One M9 je lékem na nemoci iOS a SAD“

HTC – „One M9 je lékem na nemoci iOS a SAD“
2015-04-25T12:39:51+01:00
• 25. 4. 2015
1

Čas do času se objeví reklama na smartphone, která zaujme a je do jisté míry originální, aspoň z pohledu prezentací smartphonů. Například Samsung nedávno představil dvě videa, která jsou dělaná na efekt a netradičně si neutahují z konkurence.

Screenshot (74)

To se bohužel nedá říci o HTC, konkrétně o americké pobočce. V nové reklamě nazvané „Official Cellami Ad“ jde rovnou po svých konkurentech – Apple a Samsung. Ve videu se například dozvíte o nemoci „Bi-phonal Displeasure Disorder“, která je způsobena neschopností rozhodnout se mezi dvě výrobci – Samsung a Apple.

HTC jde trochu dál a přímo uvádí další onemocnění, která mají zkratky iOS a SAD. HTC vysvětluje SAD jako Samsung Affective Disorder (afektivní porucha) a iOS jako Irritable Operating System (Dráždivý Operační systém). Ve videu se dozvíte, že nejlepším lékem je právě HTC One M9. Jestli tchajvanský výrobce zašel daleko, nebo jestli by se měl soustředit na jiný typ reklam, to je již otázka na vás.

Zdroj: ubergizmo.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Šéfredaktor, tvůrce dotekomanie.cz, androiďák, podcaster v PZL. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

mobilesman

25. 4. 2015, 22:06

trapný je to od nich

Reklama

galaxy s24
galaxy s24
galaxy s24
galaxy s24

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat