Domů » Články » Android »
Obchod Play má v sobě, téměř od svého počátku, možnost vrácení peněz kupujícímu, pokud je jakkoliv nespokojen se zakoupenou aplikací. Na úplném počátku časový limit pro vrácení peněz byl 24 hodin, později, když tento koncept začal být zneužíván, se limit zkracoval a ustálil se na aktuálních 15 minutách.
Novinku, jež možná zatím Google jen testuje, je prodloužení tohoto limitu. Avšak Google nevydal žádné oficiální prohlášení, a tak to redaktoři portálu Android Police zjistili úplnou náhodou. Jeden z redaktorů si totiž všiml, že stránka pro vrácení peněz je otevřená déle než stanovených 15 minut.
Vysvětlení: Po zakoupení aplikace se automaticky přesunete na stránku, kde se vám zobrazí informace o koupi produktu. Ovšem tato stránka by se měla automaticky po 15 minutách zavřít a vám už tím pádem nedovolit vrátit produkt, jež jste si zakoupili.
Redaktoři z portálu Android Police chtěli znát správnou odpověď, a tak napsali přímo do Googlu. Dostali tuto odpověď:
Nabízíme pouze 15minutové okno, což je garantované časové rozmezí, během které vám můžeme vrátit peníze. Každopádně někdy časový limit prodlužujeme, abyste stihli stáhnout potřebná data/aplikaci.
Ve výsledku to znamená, že Google zřejmě nehodlá tento limit prodloužit u všech aplikací. Ovšem je tu ještě jeden faktor, jenž může ovlivnit délku trvání limitu. Tím faktorem je samotná aplikace. Jestliže vývojář nedodá potřebnou dokumentaci k aplikaci, bude jeho aplikaci přiřazen delší limit. Tudíž je docela dost možné, že se dočkáme prodlouženého limitu u některých aplikací, což by jistě spoustě lidem udělalo ohromnou radost.
Zdroj: androidpolice.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články » Android »
Daniel Čermák
Nevím jakou dokumentaci by měl vývojář aplikace dodávat Googlu, ale spíš to chápu tak, že je rozdíl stáhnout aplikaci o velikosti 5MB kde těch 15 minut na vrácení stačí a je rozdíl stahovat třeba hru která má 300MB kde to už stačit nemusí.