Domů » Články » Mobilní operátoři »
Český telekomunikační úřad zveřejnil monitorovací zprávu za měsíc leden. Hlavním tématem byly stížnosti na poskytovatele služeb ve čtvrtém kvartálu roku 2012.
Úřad přijal během posledního kvartálu 721 stížností, 530 z nich řešil postupem podle zákona o elektronických komunikacích. Ve srovnání s předešlým čtvrtletím se jednalo o výrazný pokles námitek o 45,8 %. Hlavní příčinou degradace byl úbytek stížností na společnost M77 Group S.A. poskytující služby satelitní televize Skylink a CS Link. Meziročně se počet stížnostní ovšem počet zvýšil o 26 %.
Poskytovatel | Počet stížností |
Live telecom | 11 |
Mobilkom | 10 |
Telefónica O2 | 287 |
T-Mobile | 171 |
Vodafone | 162 |
UPC | 68 |
Již tradičně přistálo na stole ČTÚ nejvíce stížností na Telefónicu, druhé místo obsadil T-Mobile a v posledních měsících ho začíná dohánět Vodafone. Bude-li tento trend nadále pokračovat, tak již brzy se tito dva hráči na pomyslných příčkách „vítězů“ prohodí. Na grafu níže si můžete prohlédnout počet stížností na jednotlivé mobilní operátory za uplynulý rok. Výsledky vydává Úřad čtvrtletně.
Dalším aspektem hodnocení je typ stížností. Nejvíce námitek se sešlo na služby elektronických komunikací. Velký boom nastal meziročně v kategorii ochrana spotřebitele, do níž ČTÚ přijal 127 stížností (v IV.Q 2011 jich bylo 0). To vše bylo zapříčiněno již zmiňovanou společností M77 Group S.A. Zajímavosti je, že meziročně nastal růst až o 300 % v kategorii ostatní.
Domů » Články » Mobilní operátoři »
AwesomeBeats: vylepšený zvuk od HTC pro všechny [root]
Galaxy Altius – chytré hodinky od Samsungu?
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře