reklama

Zákazníci si opět stěžovali nejvíce na Telefónicu

Zákazníci si opět stěžovali nejvíce na Telefónicu
2013-02-15T08:34:24+02:00
• 15. 2. 2013

Český telekomunikační úřad zveřejnil monitorovací zprávu za měsíc leden. Hlavním tématem byly stížnosti na poskytovatele služeb ve čtvrtém kvartálu roku 2012.

ctu

Úřad přijal během posledního kvartálu 721 stížností, 530 z nich řešil postupem podle zákona o elektronických komunikacích. Ve srovnání s předešlým čtvrtletím se jednalo o výrazný pokles námitek o 45,8 %. Hlavní příčinou degradace byl úbytek stížností na společnost M77 Group S.A. poskytující služby satelitní televize Skylink a CS Link. Meziročně se počet stížnostní ovšem počet zvýšil o 26 %.

PoskytovatelPočet stížností
Live telecom11
Mobilkom10
Telefónica O2287
T-Mobile171
Vodafone162
UPC68

Již tradičně přistálo na stole ČTÚ nejvíce stížností na Telefónicu, druhé místo obsadil T-Mobile a v posledních měsících ho začíná dohánět Vodafone. Bude-li tento trend nadále pokračovat, tak již brzy se tito dva hráči na pomyslných příčkách „vítězů“ prohodí. Na grafu níže si můžete prohlédnout počet stížností na jednotlivé mobilní operátory za uplynulý rok. Výsledky vydává Úřad čtvrtletně.

Graf na poslední rok

Dalším aspektem hodnocení je typ stížností. Nejvíce námitek se sešlo na služby elektronických komunikací. Velký boom nastal meziročně v kategorii ochrana spotřebitele, do níž ČTÚ  přijal 127 stížností (v IV.Q 2011 jich bylo 0). To vše bylo zapříčiněno již zmiňovanou společností M77 Group S.A. Zajímavosti je, že meziročně nastal růst až o 300 % v kategorii ostatní.

Počet stížností za IV.Q 2012

reklama
reklama

Android programátor, co se zajímá o nejrůznější mobilní technologie a sítě.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim