reklama

AppStore.com se poprvé ukázal v praxi

AppStore.com se poprvé ukázal v praxi
2013-02-04T07:13:11+02:00
• 4. 2. 2013

Amerika se točí nyní kolem sportovní akce Super Bowl, s čímž souvisí i reklamy na různé produkty. Již jsme informovali o kampani Samsungu, v které si zahráli slavnější herci, nebo jsme ukázali atypickou reklamu společnosti BlackBerry. Apple nehodlá vypustit nějakou speciální reklamu, spíše je tak trochu v postranní, i když můžeme vidět v upoutávce na film Star Trek Into Darkness první zmínku a použití nové domény AppStore.com.

Screen_Shot_2013-02-03_at_5.15.50_PM_610x339

Jedná se o novinku Applu pro vývojáře, kteří nyní mohou použit tuto doménu přímo pro své aplikace. Nemusí být obsažena jen jedna aplikace, ale jde zde možnost, aby pod nějakým názvem se skrývalo větší množství z App Storu. U výše zmíněné ukázky na film byla zobrazena adresa  AppStore.com/StarTrekApp, která vás přímo přesměruje do iTunes na vašem zařízení. Prozatím se vám ve webovém prohlížeči ukáže jen výzva ke stažení iTunes, pokud jej nemáte.

Samozřejmě se bude jednat tak trochu o exkluzivní záležitost a rozhodně ušetří spoustu hledání v App Storu. Do jisté míry se může jednat o významnější přínos, jelikož může pomoci v propagaci aplikací a obsahu v reklamách, kde nebude potřeba nějakým složitějším způsobem směřovat zákazníky na App Store. Jednoduše opíší krátkou adresu. V zásadě se jedná jen o pěkné URL adresy.

Zdroj: news.cnet.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim