Domů » Články » BlackBerry »
Nedávno k došlo k představení hlavních novinek společnosti BlackBerry, kterou jste mohli znát spíše pod názvem RIM. Jejich současné modely Z10 a Q10 jsou natolik důležité pro firmu, že zde není prostor pro chyby. Samozřejmě nestačí jen nejlepší hardware a famózní systém. Důležitý je také marketing, který dokáže divy. Příkladem mohou být společnosti Apple a Samsung. Každá si jde svou vlastní cestou, přičemž jedné stačí málo a o zbytek se postará sám produkt. U druhé se jedná spíše o reklamní masáž, která má taktéž úspěch.
BlackBerry zítřkem vypustí svou reklamní kampaň „Keep Moving“, která by se měla zaměřovat výhradně na propojení práce a zábavy. Nyní ovšem zde máme 30 sekundový spot pro Super Bowl v USA, kde je ukázáno, co nejde dělat s BlackBerry Z10. Byť se reklama může zdát jako totálně nesmyslná, tak zajisté zaujme minimálně svým ztvárněním. Jedná se o velmi odvážný krok, jelikož jsme si mysleli, že se zaměří na největší perly systému a smartphonu. Místo toho neukazuje nic.
Prozatím by se dalo tvrdit, že BlackBerry má ještě šanci na úspěch, ale vždy o něm rozhodnou sami zákazníci. Musíme si počkat na první čísla z prodeje v USA a následně také na celosvětový prodej. V tomto ohledu se jedná o celkem odvážný krok, jelikož záchrana pomocí dvou modelů, se jen tak často nevidí.
Zdroj: engadget.com
Domů » Články » BlackBerry »
AppStore.com se poprvé ukázal v praxi
Wine – programy pro Windows poběží na Androidu
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře