Domů » Články » Ostatní »
Tento korejský výrobce smartphonů a tabletů je na trhu již celkem dlouhou dobu, za kterou se prosadil a vryl do paměti všech lidí svým modrým oválem s nápisem Samsung. To se zřejmě změní.
Zdroj přímo ze společnosti hovoří o tom, že v roce 2013 dojde k odhalení kompletně nového designu, log a firemních barev. Důvodem má být samotný růst celé společnosti, a to hlavně v mobilním světě. Zde patří v současnosti mezi výrobce číslo jedna. Sesadil dlouholetého rivala – Nokii.
Dalším důvodem má být soutěž o zákazníky s americkou společností Apple. Datum obrovské změny zatím neznáme, ale šeptá se o tom, že by se tak mohlo stát přímo na veletrhu CES 2013 v Las Vegas. Novou značku má navrhovat Scott Bedbury, který pomáhal například Nike nebo Starbucks, kde je v současnosti jako konzultant.
Kromě nového loga se změní i styl reklam a zřejmě celková tvář Samsungu, který si od celé změny slibuje lepší vizáž nadnárodní společnosti. Najdou se zde i kritici, kteří vidí tuto změnu jako ne příliš vhodnou. Pokud se provede špatně, může korejské firmě spíše ublížit. Do celého procesu přeměny jsou zapojeny celé týmy. Nemůžeme ani odhadnout, jak bude vlastně vše probíhat nebo jak bude nově vypadat. Zatím ani netušíme, jestli je zdroj informací důvěryhodný.
Zdroj: channelnews.com.au
Domů » Články » Ostatní »
Belkin: První příslušenství s Lightning konektorem
iPad: 3 miliony za první víkend a výrobní náklady verze mini
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Jan Polášek
6. 11. 2012, 16:07No, docela mě to zajímá, Samsungu by se nějaká změna spíše hodila, pokud ji provedou správně.
Přemysl Vaculík
6. 11. 2012, 22:02Taky si myslím. Možná je i správná chvíle. [odesláno z app pro Android]