Domů » Články »
Aplikace Outlook pro Android a iOS funguje již dlouho. Pokud jste uživatelé, kteří nemají předplatné ke službám Microsoftu, zobrazovala se vám nyní reklama v sekci doručené pošty Jiné.
Reklama pro neplatící uživatele v aplikaci Outlook
Microsoft se ale nyní rozhodl, že s reklamou u neplatících uživatelů trochu přitvrdí. Reklamu chce totiž zobrazovat i ve složce Doručená pošta. Microsoft umožňuje dvojí dělení doručení pošty. Buď jsou všechny emaily v jedné složce Doručená pošta, nebo je možné poštu dělit na tu důležitou, kdy ve složce Dorušená pošta jsou pouze ty důležité emaily, a složka Jiné, kam je tříděna všechny ostatní pošta. A právě nově chce Microsoft reklamu zobrazovat v obou složkách.

Zdroj: Microsoft
Microsoft se tak snaží v podstatě neplatícím uživatelům „otrávit“ život zobrazovanou reklamou mezi ostatními emaily a přimět je na přechod na předplatné. Reklama se tváří podobně jako ostatní emaily, takže bude občas těžké na nějakou reklamu nekliknout. Podobný model můžeme vidět například i emailovém klientovi Gmail od Googlu.
Zdroj: theverge.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Komentáře