reklama

Microsoft chce zesílit zobrazování reklamy v aplikaci Outlook pro Android a iOS

Microsoft chce zesílit zobrazování reklamy v aplikaci Outlook pro Android a iOS
2022-08-22T22:58:47+02:00
• 23. 8. 2022

Aplikace Outlook pro Android a iOS funguje již dlouho. Pokud jste uživatelé, kteří nemají předplatné ke službám Microsoftu, zobrazovala se vám nyní reklama v sekci doručené pošty Jiné.

Reklama pro neplatící uživatele v aplikaci Outlook

Microsoft se ale nyní rozhodl, že s reklamou u neplatících uživatelů trochu přitvrdí. Reklamu chce totiž zobrazovat i ve složce Doručená pošta. Microsoft umožňuje dvojí dělení doručení pošty. Buď jsou všechny emaily v jedné složce Doručená pošta, nebo je možné poštu dělit na tu důležitou, kdy ve složce Dorušená pošta jsou pouze ty důležité emaily, a složka Jiné, kam je tříděna všechny ostatní pošta. A právě nově chce Microsoft reklamu zobrazovat v obou složkách.

outlookmobile0 1820x1213x

Zdroj: Microsoft

Microsoft se tak snaží v podstatě neplatícím uživatelům „otrávit“ život zobrazovanou reklamou mezi ostatními emaily a přimět je na přechod na předplatné. Reklama se tváří podobně jako ostatní emaily, takže bude občas těžké na nějakou reklamu nekliknout. Podobný model můžeme vidět například i emailovém klientovi Gmail od Googlu.

Zdroj: theverge.com

reklama
reklama

Jakub Sobotka

Působí v IT a svět IT a mobilních technologií byly vždy jeho vášní. Ve volném čase rád sportuje, čte, nebo se toulá přírodou. Ač uživatel Apple platformy, velmi dobře si rozumí i s Androidem.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim