reklama

Míra zapojení na Instagramu klesla o 44 %, můžou za to pravděpodobně Reels videa

Míra zapojení na Instagramu klesla o 44 %, můžou za to pravděpodobně Reels videa
2022-07-24T19:30:30+02:00
• 24. 7. 2022

Zdroj: Dotekománie

Sociální síť Instagram hlásí dlouhodobou stagnaci míry zapojení uživatelů. Podle průzkumů míra klesá od roku 2019 a na vině jsou pravděpodobně krátká videa Reels.

Míra zapojení uživatelů na Instagramu stagnuje

Instagram, stejně jako Facebook, Youtube nebo Snapchat vyrážejí do boje s fenoménem zvaným TikTok. Tato sociální platforma přinesla zcela nové pojetí sdílení multimediálního obsahu v podobě krátkých videí. Ostatní sociální platformy samozřejmě nechtěly zůstat pozadu, a tak přišly se svou kopií TikTok videí. Instagram zavedl Reels.

BlogInfographic1 1 800x839x

Zdroj: Later

Jak ale průzkumy ukazují, právě krátká videa drasticky snížila míru zapojení, neboli engagement uživatelů do původního do sdílení původního obsahu, na kterém Instagram stavěl a tím byly originální videa a obrázky. Od té doby, kdy Instagram zavedl krátká videa Reels, došlo k poklesu míry zapojení o citelných 44 %. Reels tedy pravděpodobně přitahují tu skupinu uživatelů, kteří naopak nemají potřebu sdílet originální obsah, který byl odjakživa podstatou sociální sítě Instagram.

Zdroje: androidheadlines.com, later.com

reklama
reklama

Jakub Sobotka

Působí v IT a svět IT a mobilních technologií byly vždy jeho vášní. Ve volném čase rád sportuje, čte, nebo se toulá přírodou. Ač uživatel Apple platformy, velmi dobře si rozumí i s Androidem.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim