Zdroj: Dotekománie
Sociální síť Instagram hlásí dlouhodobou stagnaci míry zapojení uživatelů. Podle průzkumů míra klesá od roku 2019 a na vině jsou pravděpodobně krátká videa Reels.
Míra zapojení uživatelů na Instagramu stagnuje
Instagram, stejně jako Facebook, Youtube nebo Snapchat vyrážejí do boje s fenoménem zvaným TikTok. Tato sociální platforma přinesla zcela nové pojetí sdílení multimediálního obsahu v podobě krátkých videí. Ostatní sociální platformy samozřejmě nechtěly zůstat pozadu, a tak přišly se svou kopií TikTok videí. Instagram zavedl Reels.

Zdroj: Later
Jak ale průzkumy ukazují, právě krátká videa drasticky snížila míru zapojení, neboli engagement uživatelů do původního do sdílení původního obsahu, na kterém Instagram stavěl a tím byly originální videa a obrázky. Od té doby, kdy Instagram zavedl krátká videa Reels, došlo k poklesu míry zapojení o citelných 44 %. Reels tedy pravděpodobně přitahují tu skupinu uživatelů, kteří naopak nemají potřebu sdílet originální obsah, který byl odjakživa podstatou sociální sítě Instagram.
Zdroje: androidheadlines.com, later.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
MojeID je nyní evropské, přihlásíte se s ním vě většině zemí Evropy
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

Komentáře