Zdroj: Dotekománie
Domů » Články »
Některé změny vzhledů společností, produktů nebo log jsou velmi dramatické, a jindy si toho skoro ani nevšimnete. Instagram ale představil nový vizuální styl, který se dotkne mnoha prvků, a to i loga samotného. To jste si ale asi už mohli všimnout. Například ikona aplikace má trochu jiné barvy, byť se nejedná o nějak dramatickou změnu.
Instagram v novém
Samotné logo prošlo změnou, která se dotýká barev. Dle společnosti došlo na použití výraznějšího gradientu za použití inovativního procesoru 3D modelování. Už nyní byste měli mít novou ikonu aplikace na svém smartphonu. Ta asi bude působit zářivějším dojmem.
Instagram se také pustil i do vlastního písma, které nazval Instagram Sans. Společnost chce s ním ukázat trochu jinou filozofii a své zaměření, tedy samotné sociální sítě. Je trochu hravější a obsahuje celkem zajímavě vytvořené znaky. Bohužel jsme nenašli možnost stažení, že byste ho použili třeba pro svou činnost. Nevíme, jestli vůbec bude k dispozici, ale zatím se objeví v aplikacích a také na webu.
Změny ale nejsou jen o písmu a logu. Instagram se také zaměřil na reklamní prvky a marketingové materiály. Designéři se snažili využít pro nový styl celou obrazovku. To se dotkne nejen reklam, ale také samotného sdílení a prezentace sociální sítě.
Zdroj: Instagram
Zdroje: about.instagram.com, techcrunch.com
Domů » Články »
Apple se chystá na uvedení nového operačního systému
Poco C40 se představí již 16. června [aktualizováno]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

Komentáře