Zdroj: Spotify
Domů » Články »
Clubhouse si dokázal získat pozornost svým marketingem, který není obvyklý, ale zjevně funguje. Služba je dostupná zatím jen na iOS a navíc je na pozvánky. Ačkoliv se těší zájmu, tak právě pozornost může za to, že konkurence chce naskočit na nový trend. V tuto chvíli se horlivě pracuje na alternativě od Twitteru, případně i Facebook chystá svou verzi. Nyní ohlašuje své plány přímo Spotify, král streamování hudby.
Spotify míří do živého podcastu
V poslední době jde pozorovat, že Spotify se zajímá i o jiné formáty než jen o písničky. Investuje nemalé částky do podcastů, přičemž platí i velmi známé osobnosti, zejména americké. Dnes jsme se dočkali oznámení, že Spotify kupuje za blíže nespecifikovanou částku společnost Betty Labs, která má na svém kontě aplikaci a službu Locker Room.
Locker Room je dosti specifická aplikace, jelikož se zaměřuje zejména na fanoušky sportu a nabízí jim možnost živé diskuze. Dalo by se říci, že se jedná o Clubhouse pro určité spektrum uživatelů. Asi byste čekali běžné spolknutí, které vyústí ve zrušení aplikace a pohlcení vývojového týmu. To se ale nestane.
Locker Room; Zdroj: Betty Labs
Samotná aplikace Locker Room získá nové jméno a bude vytvořena verze pro Android. Spotify bude chtít nabídnout trochu specifičtější obsah a pravděpodobně bude platit osobnosti za pořádání živých diskuzí, do který se budou moci zapojit i běžní uživatelé. Kromě toho zde bude možnost pořádat své vlastní živé podcasty s hosty.
Z vyjádření společnosti vyplývá, že aplikace bude určitým způsobem propojena se Spotify. Dá se předpokládat, že zde bude funkce pro nahrávání a následnou automatickou publikaci v rámci Spotify. Zatím není jasné, kdy se dočkáme prvních plodů tohoto spojení.
Zdroj: newsroom.spotify.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Komentáře