reklama

Facebook ukončí službu Lasso, napodobeninu TikTok aktualizováno

Facebook ukončí službu Lasso, napodobeninu TikTok [aktualizováno]
2020-07-02T08:45:31+02:00
• 2. 7. 2020

Zdroj: techengage.com

1

Aktualizováno 2. 7.

Před dvěma lety Facebook spustil aplikaci a službu Lasso, která měla konkurovat dnes již populárnímu TikToku. Bohužel aplikace existovala jen na omezeném počtu trhů a za celou svou dobu dosáhla na 5 milionů stažení na Androidu. Facebook informoval uživatele, že k ukončení dojde 10. července. Jde o zvláštní rozhodnutí, zejména když mohla společnost využít aktuální situace v Indii, kde je hlavní konkurent TikTok zakázán.

Původní článek 14. 11. 2018

Největší sociální síť světa velmi potichu představila novou aplikaci pod názvem Lasso, konkurenci pro službu TikTok. S touto zprávou původně přišel zahraniční server The Verge, který od Facebooku získal veškeré potřebné informace. Pojďme si tedy novou aplikaci představit.

Ve své podstatě dokáže nová aplikace vytvářet krátká videa, což nějaký ten pátek nabízí již zmíněná služba TikTok. A právě s touto aplikací chce Facebook nyní rozjet „válku“. 

Lasso jde do „války“ se službou TikTok

Pomocí aplikace Lasso se mohou uživatelé natočit, například při tanci, a do vytvořeného videa pak vložit hudbu. Krátké videoklipy je následně možné sdílet s širokou veřejností – přesně jak umožňuje služba Vine. Nová aplikace od Facebooku je samozřejmě k dispozici nejen pro operační systém Android, ale také iOS. 

Do aplikace se můžete přihlásit například pomocí svého Facebook či Instagram účtu, což značně ušetří práci. Vzhledem k tomu, že se na Instagramu nachází spousta videí, podobný trend lze očekávat i na platformě Lasso. 

Zdroj: Facebook

V současné době má aplikace v Obchodu Play hodnocení 3,9 hvězdiček. Dle informací se navíc zdá, že je aplikace dostupná pouze na některých trzích, neboť uživatelé v Chorvatsku nebo v Česku si Lasso stáhnout nemohou. 

Jak si můžete všimnout z přiložených obrázků, uživatelské prostředí aplikace je velmi jednoduché a čisté. Lasso, potažmo Facebook, klade velký důraz na obsah samotný. Záměr Facebooku je jednoduchý – jakýmkoliv způsobem přetáhnout uživatele ze služby TikTok na Lasso. Pakliže by se takový krok skutečně povedl, Facebook by mohl generovat další obrovské příjmy z reklamy.

logo-app Lasso - short, fun videos Facebook NEZNÁMÁ ANDROID

Zdroje: androidheadlines.com, techcrunch.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Martin Jeřábek

2. 7. 2020, 8:54

Vůbec sem o téhle app neslyšel a ani se nedivím zániku, lidi už mají pokrk Facebooku.

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim