Zdroj: Firstpost.com
Domů » Články »
Analytici ze společnosti Strategy Analytics vydali novou zprávu týkající se výrobců tabletů a jejich tržních podílů za uplynulé čtvrtletí. Přestože celosvětová pandemie koronaviru si mezi firmami vybrala svůj úděl, tak například jihokorejský Samsung využil propadů u konkurence ve vlastní prospěch. Všeobecně trh s tablety prošel mírným propadem, což ke všemu můžeme nepochybně očekávat i v nadcházejícím období.
Huawei v propasti
V meziročním srovnání dopadl nejhůře čínský Huawei s 15% propadem, který dokázal prodat o 600 tisíc zařízení méně. Toho obratem využil konkurenční Samsung na druhé pozici, přičemž se také nevyhnul 2% propadu. Naopak firma Lenovo se jako jediná může pochlubit 2% nárůstem. Z pohledu celkového výsledku meziročně klesly dodávky o 12 %, a to přímo odpovídá 4,4 milionům zařízení.
Podílově patří první místo kalifornskému Applu s aktuálním 29,8% podílem, ke kterému přispěl meziroční nárůst o 2,6 %. Druhou příčku si výrazně pojistil Samsung především díky propadu o 0,4 % u Huaweie na třetí pozici. Ještě v letošním roce bychom se spíše mohli dočkat střídání mezi 3. a 4. příčkou, protože Amazonu nyní stačí získat navíc necelé 1 %. Analytici vidí budoucnost ve skládacích telefonech a ty velmi brzy začnou ještě více ubírat volného prostoru tabletům.
Zdroj: sammobile.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články »
Komentáře