reklama

Instagram Stories přináší nálepky pro boj s COVID-19

Instagram Stories přináší nálepky pro boj s COVID-19
2020-04-19T08:00:57+02:00
• 19. 4. 2020

Zdroj: Crowdfire

Jedním z odvětví, které bylo výrazně ovlivněno hospodářským dopadem pandemie COVID-19, jsou samozřejmě malé podniky, kterým chce Instagram Stories pomoci, protože během těchto dob nemohou plně fungovat. Některé dokonce nemohou přejít ani na režim home office, protože se může jednat o kavárny, restaurace a jiné. Facebook ale ví, že na své platformě má velké množství malých firem. Proto se rozhodl na Instagram přinést nové nálepky, které jim pomohou v oblasti propagace a přivádění potencionálních zákazníků k jejich produktům.

Instagram Stories chce pomoci malým podnikům

Sociální síť Instagram velmi brzy umožní podnikatelům a autorským účtům zveřejňovat na svém Stories a profilech nové nálepky. Ty v praxi budou mít jediný cíl – nasměrovat uživatele na webové stránky. Nové nálepky jsou speciálně navrženy pro dárkové karty, potraviny a další. Když uživatelé klepnou na nálepky, budou přesměrováni na webové stránky firmy, kde mohou dokončit objednávku jídla nebo koupit dárkovou kartu, kterou lze později použít.

Instagram Stories

Zdroj: AndroidCommunity

Pokud jde potom o fundraiser, který firma nebo tvůrce propaguje, budou uživatelé přesměrováni na Facebook, pokud zde byl vytvořen. Facebook má hned celou sekci, ve které můžete vytvářet tyto fundraisery, například pro charitativní organizace. Samolepky lze ale i přidat do obchodních profilů jako trvalé tlačítko, které je možné vidět vedle tlačítek kontaktů a zpráv.

Nad dárkovou kartou, objednávce jídla nebo sbírce, se bude zobrazovat text „Podporujte tento účet během COVID-19“. Samotní uživatelé, kteří si těchto nálepek všimnou v některém z příspěvků, mohou je sdílet ve svých vlastních příbězích. Tím zvýší propagaci společnosti. Nové nálepky jsou nyní k dispozici v USA a Kanadě. Brzy se však dostanou i na všechny ostatní trhy.

Zdroj: androidcommunity.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim