Spotify testuje funkci jen pro influencery

Spotify testuje funkci jen pro influencery
2020-01-23T19:30:30+02:00
• 23. 1. 2020

Grafika: Spotify

Švédská hudební streamovací služba Spotify několik posledních dní testuje zbrusu novou funkci. Právě ta tzv. influencerům umožňuje sdílet své příběhy (Stories) vedle svých veřejných seznamů skladeb. 

Spotify plánuje uvést novou funkci

Tuto informaci poskytl zahraniční server TechCrunch. Nová verze Spotify umožní vybraným uživatelům sdílet videoklipy, které obsahují úryvky skladeb a obrázek alba. Pro lepší představu, funkce funguje na podobném principu, jako v případě Instagramu, Snapchatu, Tinderu a YouTube. 

Spotify

Spotify však zřejmě nemá v plánu funkci sdílet i s umělci. Ti se loni dočkali vlastní verze Spotify Stories. Místo toho bude funkce k dispozici vybraným influencerům. V současné chvíli není jasné, jak velkou uživatelskou základnu (followerů) bude muset daný influencer mít, aby se mohl do funkce Stories kvalifikovat, a jaké další faktory budou brány v úvahu. 

Spotify Stories jsou v tuto chvíli k dispozici pouze pro iOS a Android aplikace. Ještě není k dispozici verze pro počítače a není jasné, jestli vůbec někdy bude. Pro Spotify je vše stále ve stavu důkladného testování. 

„Význam influencera je vlastní člověku, jenž má určitý vliv, čili svými názory, postoji a myšlenkami dokáže působit na druhé lidi (uživatele, zákazníky…). Influencerem může být kupříkladu osobnost z veřejného života (tv herec, politický činitel, moderátor apod.) nebo člen různých skupin a komunit. V současném prostředí virtuálních komunikací se prosazují také nezávislí influenceři, kteří svou popularitu a tím i vliv získávají především pomocí sociálních sítí (Facebook, Twitter, LinkedIn) nebo různých blogů (webových stránek prezentující hodnoty, názory a postoje jedince)“ popisuje influencera WikiKnihovny.

Zdroje: engadget.com, wiki.knihovna.cz

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat