reklama

Spotify uživatelům doporučí nové podcasty na základě vkusu

Spotify uživatelům doporučí nové podcasty na základě vkusu
2019-11-22T17:17:43+01:00
• 23. 11. 2019

Spotify je jednoznačně nejpoužívanější a nejoblíbenější hudební streamovací služba na trhu. Ovšem hudba není jediný směr, kterému se společnost věnuje. V posledních měsících se také snaží soustředit na podcasty. 

Spotify a jeho podcasty s novým algoritmem

Koneckonců, podcasty se mezi širokou veřejností stávají velice rychle populární. Nelze se nabývající popularitě ale vůbec divit. Jen přeci v současné chvíli přibývá čím dál tím více nahrávajících studií a jednotlivců, kteří se podcastům věnují. Nicméně, po přidání vyhrazené karty podcastům do své aplikace Spotify umístila denní seznam skladeb, který usnadňuje nalezení dalších podcastů. 

Nový seznam skladeb funguje na podobném principu, jako Daily Mix a Discover Weekly. V praxi tak používá podobný algoritmus, který se od uživatele neustále učí. Jakmile získá potřebné informace o vkusu uživatele, automaticky mu začne nabízet podcasty, které ho budou nejvíce zajímat. 

To je mimochodem velice chytrá funkce, hlavně v případě podcastů. Mohla by vám totiž ihned doporučit další epizodu, případně podcast od jiného tvůrce na podobném principu. A právě tento algoritmus, respektive funkce je nyní k dispozici pro bezplatné i platící uživatelé. V současné chvíli je novinka k dispozici pouze na území USA, Velké Británii, Německu, Švédsku, Mexiku, Brazílii, Kanadě, Austrálii a na Novém Zélandu. Později bude funkce dostupná na dalších trzích. 

Zdroj: thenextweb.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim