reklama

Instagram a Facebook začínají omezovat obsah o hubnutí a kosmetických zákrocích

Instagram a Facebook začínají omezovat obsah o hubnutí a kosmetických zákrocích
2019-09-22T16:35:58+01:00
• 22. 9. 2019

Instagram je dnes místem, kde se lidi více chlubí tím, co mají, co navštívili a také „jak jim to sluší“. V poslední době se také značně rozšířil trend kosmetiky a nejrůznějších zákroků, které mají zlepšit vzhled uživatelů. Už prostě nestačí nějaký filtr pro foťák. Toho si všimli i společnosti, které platí uživatelům za propagaci svých produktů. To může vytvářet tlak na uživatele a ti pak nakupují nejrůznější přípravky na hubnutí, jsou pobízeni ke kosmetickým zákrokům a podobně.

Hubnutí jen od 18 let

Právě propagace těchto produktů je kontroverzní u uživatelů, kterým nebylo 18 let. Ostatně asi není dobré, když je dítě pobízeno k plastickým operacím a k hubnutí s využitím nejrůznějších přípravků. V tomto ohledu jsme se dočkali nových podmínek, které se mimo jiné dotknou i obsahu na Facebooku.

Obě sociální sítě začaly blokovat specifický obsah propagující výše uvedené pro uživatele, kteří nedovršili osmnácti let. Zde dokonce nelze obejít tuto restrikci jednoduše tím, že byste si příspěvek otevřeli na stránce, kde nejste přihlášení. Samozřejmě na druhou stranu není problém změnit datum narození.

Facebook i Instagram takto chtějí jednoduše omezit vliv na mladé uživatele. V některých případech ale může dojít k rozhodnutí, že obsah nebude jen blokován, ale dojde na odstranění takové propagace. Kromě toho toho nové podmínky zmiňují i příspěvky které vybízejí k nákupu nebo zobrazují i cenu produktu, přičemž nejsou vedeny jako sponzorovaný obsah. Zde taktéž může dojít k blokování, nebo rovnou k odstranění.

Zdroje: buzzfeednews.com, techdigest.tv

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim