reklama

Spotify testuje navýší ceny rodinných tarifů

Spotify testuje navýší ceny rodinných tarifů
2019-08-18T20:40:44+01:00
• 19. 8. 2019

Švédská streamovací služba je údajně připravena otestovat svůj nový, respektive dražší rodinný tarif. Na některých skandinávských trzích se cena zvýší přibližně až o 13 %. S touto informací přišla zahraniční společnost Bloomberg.

Spotify na vybraných trzích bude testovat vyšší ceny 

Zvýšení této ceny bude součástí testování, čímž společnost Spotify zjistí, zda lidé budou ochotni za její služby platit více po celém světě. Ve zprávě se uvádí, že vyšší ceny nemusí být stanoveny natrvalo. Vše bude záviset na výsledku omezeného testování. 

Streamovací služba má ale dobrý důvod k tomu, aby své služby začala poskytovat za vyšší ceny. Je to hlavně z důvodu, že je každé čtvrtletí neustále ve ztrátě, a to i přesto, že má největší uživatelskou základnu na světě. Je tedy logické, že se Spotify chce od černých čísel dostat co nejdále, a tak podniká podobné kroky. 

Například služba Netflix v průběhu let své existence několikrát zvyšovala ceny. Ta ve výsledku dokázala získat nejen vyšší příjmy, ale také přilákat více uživatelů. Na druhou stranu je potřeba uznat, že Netflix je na současném trhu víceméně jedinečný. Spotify tedy podniká ve velmi odlišném prostředí, kde jsou nabízeny konkurenční služby s velmi podobnými cenovými nabídkami od společností, jako je Apple, Google a Amazon. Otázkou tedy je, zda si vůbec Spotify může takové navýšení dovolit. 

Zdroj: techcrunch.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim