Domů » Články » Android »
Samsung v tomto týdnu představil nejnovější top modely Galaxy Note10. Oficiálně do prodeje zamíří v naší lokalitě až 23. srpna, ale již nyní se rozbíhá marketingová kampaň, u které společnost láká na snížení ceny. Bylo celkem jasné, že se teprve jedná o začátek a pořádná dávka reklamy bude následovat. Nyní se ale ukazuje, že i tentokrát Samsung používá své aplikace k rozesílání notifikací, jež informují o novém smartphonu.
Samsung a reklamní notifikace
Jak již bylo naznačeno, není to první případ, co by Samsung využil tyto kanály. Tentokrát ale zapracoval na celém systému a využívá k tomu hned několik svých aplikací. Zatím se ví, že reklamní sdělení jsou posílána skrze Samsung Pay, Bixby a Samsung Push Service.
Zajímavostí je, že u aplikace Samsung Pay dokonce nabízí bonusové body, pokud se daný uživatel aspoň podívá na stránku o Galaxy Note10. U aplikace Bixby nic takového není, ale zde například nelze skrze rychlé nastavení vypnout taková upozornění, je to jednoduše zablokováno. Pro deaktivaci musí uživatel vstoupit do aplikace Bixby, následně do nastavení a vypnout marketingová sdělení. Poslední zmíněná aplikace je systémová na Galaxy smartphonech.
Společnost má ve svých podmínkách ošetřené taková sdělení, takže se nejedná ani tak o spam. Na druhou stranu si uživatelé stěžují, že je jim podsouvána reklama. Samsung se musí snažit, aby se zlepšila prodejní čísla a zejména finanční výsledky. Sice firma na tom není špatně, ale v poslední době došlo na snížení zisku.
Zdroje: androidpolice.com, theverge.com
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Domů » Články » Android »
Komentáře