reklama

BrandZ vybral 50 nejcennějších značek z Číny

BrandZ vybral 50 nejcennějších značek z Číny
2019-04-06T09:00:12+01:00
• 6. 4. 2019

Nový žebříček 50 nejcennějších značek původem z Číny dala dohromady společnost BrandZ, která se pyšní světově největší databází a tu průběžně aktualizují již od roku 1998. Při výběru firem do aktuálního složení bylo bráno v potaz, aby působila na celosvětovém trhu. Vydaná zpráva přichází s 15% nárůstem v meziročním srovnání, což jednoznačně potvrzuje čím dál větší zájem nejen o telefony od čínských výrobců.

Huawei tahounem

První místo s 1 862 body (tzv. Brand Power) patří společnosti Huawei, která za poslední rok posílila své postavení o 22 % a nezdá se, že by se mělo v následujících letech něco měnit. Druhou příčku zabralo Lenovo s 1 698 body a na paty jim šlape známý obchod Alibaba (1 624 bodů) nebo Xiaomi (1 068 bodů). Ovšem oba mají více než 40% nárůst, takže nelze vyloučit, že už v příštím roce budou chtít mířit do hlavního čela.

Za největšího skokana můžeme označit firmu Gree s nárůstem 89 %. Ta je zaměřena na klimatizace, odvlhčovače či čističky vzduchu. Zmínku si ještě zaslouží také producent robotických vysavačů Ecovacs, jehož nárůst atakuje hranici 75 %. Naopak velký propad prodělalo herní studio Elex (- 68 %) a výrobce telefonů ZTE (- 40 %). Nakonec všechny příčky lze projít v níže přiloženém snímku.

Zdroj: gizmochina.com

reklama
reklama

Antonín Horňáček

Členem Dotekománie od samotného založení a tato věrná podpora trvá přes dlouhých 10 let. Oblíbeným výrobcem je jednoznačně kalifornský Apple, ale velmi rád vzpomíná na BlackBerry.

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim