reklama

Spotify koupilo studio Parcast a chce se stát jedničkou na trhu s podcasty

Spotify koupilo studio Parcast a chce se stát jedničkou na trhu s podcasty
2019-03-28T17:19:52+02:00
• 28. 3. 2019

Poté, co streamovací služba Spotify minulý měsíc koupila za stovky milionů dolarů startupové společnosti Anchor a Gimlet Media, oznamuje švédský gigant další akvizici.

Jedná se o podcastové studio Parcast, které na trhu figuruje již od roku 2016 a nabízí 18 různých pořadů, které se zabývají konspiračními teoriemi, vyšetřováním skutečných zločinů nebo zkoumání životů sériových vrahů.

Exkluzivní obsah je klíčem k úspěchu

Zatím není jasné, kolik Spotify za Parcast zaplatilo, avšak je potvrzeno, že je startupy Gimlet a Anchor vyšly na více, než 300 milionů dolarů. Vzhledem k tomu, že se švédská společnost již dříve nechala slyšet, že chce učinit nákupy společností, na které si vyhradila něco mezi 400-500 miliony dolarů si můžeme dopočítat, že částka nebude vyšší, než 200 milionů dolarů.

CEO Spotify Daniel Ek dal svým výrokem o faktu, že je Spotify nyní druhá největší platforma pro podcasting jasně najevo, jakým směrem bude firma směřovat. Zároveň dodal, že pokud uživatelé poslouchají podcasty, tak zároveň tráví ještě více času poslechem hudby. Nakonec dle jeho slov střízlivě odhadl, že během několika let budou více než 20 % veškerého poslechu tvořit právě podcasty.

Právě tvorba vlastního obsahu a nabídka exkluzivních podcastů má být pro Spotify v následujících letech klíčová. Takový obsah se dá totiž velmi dobře propagovat a exkluzivita na jedné platformě dává v případě podcastů, na rozdíl od hudebních alb smysl.

Zdroj: 9to5mac.com

reklama
reklama
reklama
Samsung Galaxy Note10

Redaktor si nevyplnil profil

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim