reklama

Google podporuje odměňování za sledování reklam v aplikacích a hrách

Google podporuje odměňování za sledování reklam v aplikacích a hrách
2019-03-08T06:46:25+02:00
• 8. 3. 2019
1

Nákupy v aplikacích a hrách se rozšířily velmi rychle. Zpravidla běžné používání nenabízí dostatečně dobrý uživatelský prožitek a vývojáři se snaží nalákat na nákup jednorázových balíčků, které vylepší některé součásti. Zejména u her je podobný způsob monetizace poměrně populární. Naštěstí se nejedná o jediný způsob získávání finančních prostředků. Příkladem může být odměňování za sledování reklamy.

Google a lepší podpora reklam

Možná jste se již setkali s hrou, kdy vám chybělo málo, abyste dokončili nějakou úroveň. Hra jako taková nabídla možnost nákupu speciální balíčků, který by vám pomohl, případně se nabídla možnost sledování reklamy, abyste dostali jinou, zpravidla drobnější výhodu.

Bohužel je tento způsobem poměrně komplikovaný a ne každý vývojář chce investovat čas do vytvoření takového mechanismu. Proto přichází Google a oficiální začíná podporovat tento způsob monetizace. Vývojářům přímo nabízí speciální nástroj pro vytvoření systému, kdy uživatel dostane nějakou odměnu za zhlédnutí reklamy.

Přímo ve vývojářské konzoli může vývojář vytvořit 10 produktů, které budou nabízeny uživatelům. Výhodou je, že není potřeba implementace externí SDK, nebo nějak zásadně upravovat stávající aplikaci nebo hru. K využívání novinky stačí, aby stávající aplikace používala Google Play Billing Library nebo AIDL.

Musíme si počkat, jak vývojáři zareagují na tuto novinku a jestli se dočkáme nějakého výrazného rozšíření nabízení reklamy.

Zdroj: phonearena.com

reklama
reklama

Přemysl Vaculík

Androiďák, šéfredaktor, tvůrce @dotekomanie a +dotekomanie.cz. Také milovník adrenalinových sportů, na které nemá čas.

Komentáře

byli kdysi doby idylické, kdy si člověk hru koupil na cédéčku nainstaloval hrál disneyho potvrzení na internetu protože v balení s cédéčkem bylo i registrační číslo a bylo po ptákách

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim