reklama

Instagram a jeho IGTV míří mezi klasické příspěvky

Instagram a jeho IGTV míří mezi klasické příspěvky
2019-02-14T10:42:31+02:00
• 14. 2. 2019
1

Jedna z největších sociálních sítí světa si zřejmě uvědomila, že její platforma IGTV nezajímá tolik lidí, jak by si představovala. Z tohoto důvodu si pro své uživatele připravila, zřejmě, nemilou novinku. 

Instagram a jeho IGTV nemá mezi uživateli úspěch

Již brzy budou uživatelé vídat IGTV videa ve své hlavní časové ose (tzv. timeline). Tato videa se pak budou zobrazovat jako klasické příspěvky. Jak ale takový příspěvek odlišit? Instagram jej bude rozlišovat malou značkou.

Na druhou stranu je dobré, že vám Instagram nebude nabízet náhodná IGTV videa, nýbrž videa od uživatelů, které sledujete. Pokud nevíte, co vlastně IGTV je – jedná se o funkci, která se nachází přímo v aplikaci Instagram. Pomocí ní pak můžete natáčet delší videa, čímž Instagram lehce konkuruje YouTube. 

Původně bylo možné IGTV sekci rozliknout pomocí tlačítka, které se nacházelo v pravém horním rohu aplikace. Vzhledem k tomu, že ji uživatele příliš mnoho nevyužívali, rozhodl se Instagram umístit tato videa do horní části karty Prozkoumat. Ovšem i v tomto případě se IGTV nedočkalo takového úspěchu, proto jej Instagram přemístil do časové osy. 

Zdroj: gsmarena.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Filip Krejdl

15. 2. 2019, 16:33
Android aplikace

Chápu, že se snaží Facebook nějak zavděčit požadavkům mainstreamu, ale přece jen mám radši sociální sítě, které nejsou přeplácané. Stories ještě celkem chápu, Facebook potřeboval nějak oslovit Snapchat komunitu, ale IGTV..? To má být jako „konkurence“ pro YouTube s vertikálně natočenými videi? Díky, nechci.
Přitom původní záměr byla sociální síť určená na momentky ve formátu 1:1. Nic víc, nic míň…

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit