Domů » Články »
Jedna z největších sociálních sítí světa si zřejmě uvědomila, že její platforma IGTV nezajímá tolik lidí, jak by si představovala. Z tohoto důvodu si pro své uživatele připravila, zřejmě, nemilou novinku.
Instagram a jeho IGTV nemá mezi uživateli úspěch
Již brzy budou uživatelé vídat IGTV videa ve své hlavní časové ose (tzv. timeline). Tato videa se pak budou zobrazovat jako klasické příspěvky. Jak ale takový příspěvek odlišit? Instagram jej bude rozlišovat malou značkou.
Na druhou stranu je dobré, že vám Instagram nebude nabízet náhodná IGTV videa, nýbrž videa od uživatelů, které sledujete. Pokud nevíte, co vlastně IGTV je – jedná se o funkci, která se nachází přímo v aplikaci Instagram. Pomocí ní pak můžete natáčet delší videa, čímž Instagram lehce konkuruje YouTube.
Původně bylo možné IGTV sekci rozliknout pomocí tlačítka, které se nacházelo v pravém horním rohu aplikace. Vzhledem k tomu, že ji uživatele příliš mnoho nevyužívali, rozhodl se Instagram umístit tato videa do horní části karty Prozkoumat. Ovšem i v tomto případě se IGTV nedočkalo takového úspěchu, proto jej Instagram přemístil do časové osy.
Zdroj: gsmarena.com
Domů » Články »
Energizer představí 26 mobilů, jeden nabídne 18 000 mAh [aktualizováno]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Filip Krejdl
15. 2. 2019, 16:33Chápu, že se snaží Facebook nějak zavděčit požadavkům mainstreamu, ale přece jen mám radši sociální sítě, které nejsou přeplácané. Stories ještě celkem chápu, Facebook potřeboval nějak oslovit Snapchat komunitu, ale IGTV..? To má být jako „konkurence“ pro YouTube s vertikálně natočenými videi? Díky, nechci.
Přitom původní záměr byla sociální síť určená na momentky ve formátu 1:1. Nic víc, nic míň…