Domů » Články »
Před několika měsíci jsme vás informovali o tom, že největší hudební streamovací služba Spotify chystá zcela nové podcasty pro své předplatitele. Jak Spotify slíbilo, tak také splnilo. Společnost úspěšně spustila „platformu“ podcastů.
Streamovací služba nyní ale začala spolupracovat také se společnostmi Gimlet Media a Anchor, které mají podcasty pořádně rozjet. Zatímco Gimlet Media je velká podcastová síť, Anchor poskytuje tvůrcům různé nástroje pro vytváření, publikování a zpeněžování podcastového obsahu.
Spotify má před sebou velký cíl
Dle generálního ředitele Spotify, Daniela Eka, uživatelé díky podcastům na platformě Spotify tráví dvakrát více času. Daniel Ek se navíc domnívá, že v budoucnu bude na platformě Spotify 20 % uživatelů, kteří se budou zajímat pouze o podcasty.
Znamená to tedy, že Spotify má stále potenciál k rychlejšímu růstu. Navíc se může díky podcastům stát světovou jedničkou. Dle informací nyní Spotify plánuje další akvizice, kterými chce ještě více podpořit své podcasty.
Jen v tomto roce chce do podcastů investovat více než 500 mil. amerických dolarů. Jen za Gimlet Media zaplatila společnost 230 mil. dolarů. Díky této akvizici získala v průměru 207 mil. aktivních uživatelů za měsíc. Kromě toho získala dalších 96 mil. předplatitelů, což je dvojnásobek Apple Music. Samozřejmě se jedná o velmi odvážný cíl. Pokud se ale veškeré plány Spotify povedou, jednoznačně bude kralovat streamovacímu trhu.
Zdroj: theverge.com
Domů » Články »
Instagram a jeho IGTV míří mezi klasické příspěvky
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Komentáře