Domů » Články »
Společnost Apple se musí opět vypořádat s velmi nepříjemnými problémy, které se nyní týkají displejů loňského iPhonu X. Hned celá řada uživatelů si totiž začala stěžovat na problémové části zobrazovacího panelu, které často nereagovaly na dotyk. Apple tedy přichází s řešením.
Jak jsme si již u Applu zvyklí, vždy, když se vyskytne závažný problém s jeho produkty, takřka ihned spustí výměnný program. Pomocí něho pak mají postižení majitelé možnost zažádat o bezplatnou opravdu či rovnou o výměnu zařízení za nový kus. Zpravidla je podobný program omezen na určité období.
iPhone X není dokonalý
Vzhledem k tomu, že se loňské modely X potýkají s problémy hlavně v části displeje, rozhodla se firma s logem nakousnutého jablka spustit výměnný program. Dle slov Applu mohou mít některé displeje iPhonu X potíže s odezvou, a to kvůli selhávající komponentě.
Společnost Apple mimo jiné prohlásila, že zákazníci, kteří mají podobné problémy (displej nereaguje na dotyk či reaguje jen z části), mají nárok na bezplatnou opravu. O tu si mohou zažádat buď přímo v Apple Storu, anebo v nějakém autorizovaném obchodě.
Pravděpodobně může být tímto problémem postižena značná část prodaných produktů, protože ani samotný Apple neví, v jakém časovém rozpětí byly telefony s vadnou součástkou prodány. Může se tedy stát, že problémy nastanou nejen u modelu, který byl prodán v říjnu loňského roku, ale také u modelu, který byl prodán v letošním roce.
Pokud máte s vaším iPhonem X podobné potíže, doporučujeme vám navštívit autorizovaného prodejce. Ještě předtím, než se do obchodu vydáte, si zálohujte veškerá data, a to buď skrze iTunes, anebo iCloud.
Zdroj: macrumors.com
Domů » Články »
Poslední šance získat TOP 12 produktů s 50% slevou, včetně Xiaomi Mi Band 3! [sponzorovaný článek]
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Alžběta Blažková
17. 11. 2018, 18:37Dobrý den, v jakém obchodě dojde k výměně telefonu kus za kus? V Datartu mi bylo řečeno,že telefon zasílají na reklamaci a maji na to 30dní. 30dní opravdu nemůžu být bez telefonu. Děkuji za odpověď. Blažková (alzbeta.blazkova@seznam.cz)