reklama

Snapchat zažívá krušné časy, příjmy mu klesly o několik procent

Snapchat zažívá krušné časy, příjmy mu klesly o několik procent
2018-10-27T16:32:54+00:00
• 27. 10. 2018
Thumbnail

Pamatujete si ještě na mobilní aplikaci Snapchat, která byla svého času velmi populární? Pokud ano, používáte ji vůbec? Důvod, proč se vás takto úvodem článku ptáme, je, že společnost Snapchat zveřejnila výsledky za třetí čtvrtletí roku 2018. Dle statistik mobilní služba zaznamenala znatelný pokles aktivních uživatelů a očekává se, že tomu tak bude i v příštích měsících. 

Snapchat to nebude mít vůbec jednoduché

Společnost Snapchat uvedla, že v průběhu třetího čtvrtletí roku 2018 zaznamenala 186 mil. denně aktivních uživatelů. Akciová společnost si navíc pohoršila i u příjmů, které poklesly ze 191 mil. na 188 mil. amerických dolarů v porovnání s prvním čtvrtletí letošního roku.

Znamená to tedy, že Snapchat za poslední dvě čtvrtletí ztratil zhruba 5 mil. denně aktivních uživatelů. Nejedná se samozřejmě o vůbec dobrá čísla, hlavně když Snapchat neustále rýpe do své konkurence – Instagram. Ve druhém čtvrtletí 2018 Snapchat vůbec poprvé zaznamenal pokles uživatelského růstu, což pravděpodobně způsobil velmi kontroverzní redesign. 

„Komunita Android představuje pro nás globální příležitost k růstu a děláme opravdu dobrý pokrok při testování aplikace na vybraných trzích. Těšíme se, až bude nová aplikace připravena“ prohlásil generální ředitel společnosti Snapchat, Evan Spiegel. 

V rozvojových zemích si společnost v průběhu tohoto čtvrtletí pohoršila o celých 12,5 %. Jedná se o pokles, který se týká průměrného výnosu na jednoho uživatele. Naopak velmi silné zisky má na americkém a evropském trhu, kde si polepšila o 14 %. Evan Spiegel navíc prohlásil, že Snapchat i nadále zůstává populární ve věku 13 – 34 let. 

Zdroj: 9to5mac.com

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit