Domů » Články »
Pokud patříte mezi ty, kteří do obchodu jdou s nákupním lístkem a vrátí se skutečně jen s tím, co na něm bylo, tak asi nechcete trávit mnoho času pobíháním mezi regály a hledáním produktů. Možná i pro takový typ zákazníků se testuje novinka „Find my product“ (najdi svůj produkt) v síti obchodů Albert.
„Prolétnout“ obchod s navigací
Společnost Ahold, která provozuje síť obchodů Albert, nyní testuje v Nizozemsku novou aplikaci pro smartphony, která má zjednodušit a zrychlit samotné nakupování. Ostatně někdy je dost těžké se zorientovat, kde asi bude jaký produkt. Samotná aplikace vám nejen vyznačí cestu k produktu, ale rovnou vám ukazuje v reálném čase, kde se nacházíte. Jedná se vlastně o indoor navigaci.
„Snažíme se našim zákazníkům ulehčovat a zpříjemňovat nakupování a nové technologie nám k tomu dávají řadu příležitostí,“ říká Steven de Kroes z oddělení vývoje obchodů Albert Heijn a doplňuje: „Asi se všichni shodneme, že nás nebaví hledat položky z nákupního seznamu. Díky aplikaci „Find my product“ se hledání stává minulostí a zákazníci v našich obchodech už vždy snadno a rychle najdou cestu ke každému produktu. V aplikaci stačí jen zadat název a na displeji smartphonu se objeví nejkratší cesta k hledanému cíli. Pak už pouze sledujete šipku v digitální mapě, stejně jako při jízdě autem.“
Nizozemský supermarket Albert Heijn v Hoofddorpu zahájil její čtvrtletní testovací provoz v srpnu, přičemž po třech měsících dojde k vyhodnocení výsledků. Pakliže by novinka obstála, mohli bychom se dočkat jejího nasazení v dalších zemích včetně Česka.
Dá se předpokládat, že se novinka prosadí právě u těch zákazníků, co nechtějí zmateně pobíhat mezi regály a chtějí mít nákup co nejdřív za sebou.
Zdroj: Tisková zpráva
Domů » Články »
Xiaoxun uvádí hodinky Children Smartwatch S2
Vivo Y97 – nenápadná novinka střední třídy
Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.
💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.
Tomáš Mejta
14. 9. 2018, 8:13Kdyby to vymyslelo třeba Tesco, tak to chápu, ale Albert který má na délku prodejny cca 50 metrů mi to přijde jako zbytečnost. Možná mají v Holandsku větší prodejny.
Petr Macner
13. 9. 2018, 16:39Když tam chodím každý týden na nákup, tak už nepotřebuji žádné aplikace a navigace do prostoru prodejny!
Už vím kde v které uličce co mají? Vyhledávání v telefonu, by mě jenom zdržovalo!
Ondřej Hotovec
13. 9. 2018, 19:34U nás v zrovna v Albertu přendavají zboží sem tam (na jiná místa, do jiných regálů) cca každé dva měsíce, aby zákazníci musel projít celou prodejnu a “bloudit” a přitom si koupit něco navíc. Takže v tu chvíli by navigace bodla… bohužel ač je to ahold tak k nám to asi stejně nikdy nedorazí….