reklama

Národní divadlo nyní podporuje digitální platební kiosky

Národní divadlo nyní podporuje digitální platební kiosky
2018-09-15T11:59:59+00:00
• 15. 9. 2018
Thumbnail

Národní divadlo oficiálně zahájilo Sbírku pro Národní divadlo. Pomocí této akce bude ND získávat peníze na vybrané projekty, přispívat budou samotní návštěvníci, a to bezkontaktními platebními kartami nebo mobilní aplikací Masterpass. Spuštění sbírky bude zahájeno 14. září, a to při uvedení premiéry nové inscenace o bájné panovnici Libuši.

Národní divadlo není levnou záležitostí

Peníze, které se vyberou, budou použity pro projekty Protancované špičky, Národní prkna a Národní včelstvo. Zajímavostí je, že členové baletního souboru ND ročně protančí kolem 1 100 párů unikátní a nákladné baletní obuvi. Je tedy jasné, že se nejedná o levnou záležitost. Finančně náročná je dokonce také i údržba a obnova jevištních prken, bez kterých by zkrátka a jistě divadla nemohla fungovat. Výběrem projektu Národní včelstvo lidé podpoří chov včel přímo na střeše historické budovy. Doposud bylo vybráno zhruba 16 000 Kč.

„Jsme hrdí na to, že se Mastercard může podílet na obnovení národní sbírky pro ´zlatou kapličku´. Jako jednička v platebních řešeních šetříme lidem čas a zjednodušujeme život a hlavně jim dáváme možnost  se po více než 130 letech opět zapojit do národní sbírky a tím se stát mecenášem Národního divadla. Digitální dotykové platební kiosky jsou osvědčenou inovací, která pomůže i samotnému divadlu,“ uvedl generální ředitel Mastercard pro ČR, Slovensko a Rakousko Miroslav Lukeš.

Veřejné sbírky jsou s Národním divadlem spojeny od jeho počátků. V roce 1881, po ničivém požáru tehdy čerstvě dokončeného Národního divadla, veřejnost složila za 47 dnů neuvěřitelný milion zlatých na obnovu ´svého´ divadla,” poukázal ředitel Národního divadla Jan Burian.

Návštěvníci divadla budou moci na digitálních kioscích, které naleznou v hlavním přízemí budovy Národního divadla, také objednávat přestávkové občerstvení ještě před samotným představením a vyhnou se tak stání ve frontách. Výdej občerstvení bude navíc díky novým moderním pultům rychlejší a pohodlnější. 

Protože láska, a to i ke kultuře, prochází žaludkem, velmi rádi jsme podpořili projekt nových výdejních pultů vytvořenou skupinou architektů. Ty jsou nejen estetičtější, ale umožní i snazší výdej objednávek. Do budoucna zde chceme testovat nové platební metody. Jsme rádi, že i tak ikonická instituce, prověřená více než sto lety historie, je díky svému vedení otevřená inovacím a velmi ji záleží na komfortu diváka,“ doplnil Miroslav Lukeš.

Na provoz i za občerstvení se přispívá bezkontaktně – tedy buď platební kartou s touto technologií, chytrým telefonem podporujícím NFC nebo pomocí digitální platební služby Masterpass při naskenování QR kódu. Tyto způsoby placení jsou jednoduché, bezpečné a rychlé a z tohoto důvodu veřejností stále více rozšíření a žádané. 

Zdroj: Tisková zpráva

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Senior Editor Dotekomanie.cz | bývalý student IT | velký milovník a zároveň kritik Applu | milovník dýmek

Komentáře

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit