Facebook testuje funkci pro skrývání příspěvků pomocí klíčových slov

Facebook testuje funkci pro skrývání příspěvků pomocí klíčových slov
2018-06-28T18:31:07+01:00
• 28. 6. 2018

Americká společnost Facebook, jenž byla založena v roce 2004, se před rokem pochlubila s počtem aktivních uživatelů. V červnu 2017 firma překonala hranici 2 mld. aktivních uživatelů, což z ní dělá největší sociální síť na světě. 

Toho si je Facebook samozřejmě vědom, neboť právě on má možnost změnit směr, jakým se veškeré sociální média budou ubírat. Vlastně bychom mohli prohlásit, že Facebook má v rukou jednu z největších zbraní, protože může ovlivnit volby a další politická rozhodnutí. 

Svou velikost a moc si firma uvědomuje. Ve svém růstu chce navíc pokračovat, a tak se snaží inovovat. Zatímco mobilní aplikace pro Android a iOS je neustále aktualizována, webová aplikace je stále beze změn. To by se mělo v budoucnu změnit. 

Facebook připravuje zcela novou funkci

Facebook plánuje pro své uživatele novou funkci, pomocí které budou moci uživatelé dočasně skrýt veškeré příspěvky ze své časové osy (timeline). Princip funkce je jednoduchý, stačí zadat klíčová slova a následně budou veškeré příspěvky dočasně skryty. Této možnosti se dočkala pouze hrstka uživatelů. Pokud právě vy patříte mezi tuto hrstku, funkce se objeví v rozbalovací nabídce, která se nachází v pravém horním rohu příspěvku. 

Skrýt příspěvky bude možné až na celých 30 dnů, a to bez ohledu na to, kdo zrovna příspěvek s klíčovým slovem sdílel. Uveďme si jednoduchý příklad, ať všichni pochopíme, jak funkce funguje v praxi. 

Představte si, že nechcete ve své časové ose vídat příspěvky týkající se politiky. V nabídce si tedy nastavíte klíčové slovo „politika“. Jakmile funkci nastavíte, příspěvky s touto tématikou neuvidíte celých 30 dnů. 

Chcete-li nastavit takové klíčové slovo, musíte vyhledat příspěvek, jenž vybrané slovo obsahuje. Poté v rozbalovací nabídce stačí vybrat možnost „Snooze keywords in this post“ a je hotovo. 

Zdroj: theverge.com

Stiknutím klávesy J se přesunete na starší článek, klávesa K vás přesune na novější.

💡 Získejte Dotekománie Premium a využijte web naplno.

reklama
reklama

Zdeněk Koutský

Passionate Senior Editor at Dotekomanie.cz, where tech meets storytelling. Seasoned Sales Director, weaving technology into every success story, and relishing every moment of it!

Komentáře

Reklama

Dotekománie.cz

Přidat komentář

Pro komentování se musíte přihlásit

Tmavý režim

Vyzkoušejte

Dotekománie Premium

Vychutnejte si web bez bannerové reklamy a získejte předběžný přístup k článkům. Podpoříte i Dotekománii.

Vyzkoušet

Odběr novinek

To podstatné ze světa mobilů a technologií jednou týdně do vašeho e-mailu. 📱
A nepropásnete soutěže!

Odebírat